تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

سلام مازنی ها به لیگ برتر پس از 13 سال

مازنی ها که 13 سال پیش با سقوط شموشک نوشهربه لیگ دسته یک از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران خداحافظی کردند، عصرفردا پنج شنبه باردیگر با حضور نساجی قائمشهر در این رقابت ها سلام دوباره به لیگ برتر خواهند داد.
سلام مازنی ها به لیگ برتر پس از 13 سال


رویداد۲۴ نساجی قائمشهر فصل گذشته رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان توانست درآخرین دقایق این رقابت ها با گل شماری از رقیب سرسختش تیم خونه به خونه بابل پیش افتاد و خود را پس از 25 سال لیگ برتری کند.
مازنی ها فردا در حالی پس از 13 سال نخستین بار برای تشویق تیم نساجی تازه وارد لیگ برتر می روند که تیمشان باید در برابر نایب قهرمان لیگ هفدهم (ذوب آهن اصفهان) بازی کند که با رفتن امیر قلعه نوعی از این باشگاه، امید نمازی دستیار سرمربی تیم ملی ایران مدیریت کادر فنی را بر عهده دارد.
*** ورزشگاه وطنی سورپرایز جدید هواداران
مازنی ها فردا تیم ذوب آهن را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبانی می کنند ، ورزشگاهی که از لحاظ امکانات ،تجهیزات ، شکل و شمایل ظاهری سورپرایز جدید برای هواداران محسوب می شود.
برای این ورزشگاه ،دولت تدبیر و امید 120 میلیارد ریال پول گذاشت تا توانست علاوه بر نوسازی و مقاوم سازی، ظرفیت آن را از7 هزار و 500نفر به 15 هزار نفر برساند و با نصب چهار برج نوری و اسکوربورد به کلی نو نوار شد تا هواداران بتوانند به راحتی تیم موردعلاقه شان را تشویق کنند.
*** حضور تماشاگرنماها دغدغه هواداران
حالا که با تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دیدارهای نساجی در شهرش برگزار می کند، مهمترین دغدغه هواداران و حتی مسوولان استانی و باشگاه حضور برخی هوادار نماها به جمع تماشاگران است.
وجود تماشاگر نماها و حرکات احتمالی آنها در ورزشگاه می تواند بار دیگر کام هواداران اصلی و در مجموع کل مازندران را با جریمه ای که کمترینش محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی است، تلخ کند و توصیه اصلی مسوولان استانی و باشگاه دور کردن این تماشاگر نماها و حتی معرفی آنها به نیروهای انتظامی داخل ورزشگاه است تا همچنان شهید وطنی بتواند پذیرای تماشاگران خونگرمش باشد.
*** پخش زنده دیدار از شبکه استانی
بازگشت مجدد به لیگ برتری حسن بزرگ دیگری نیز برای مازنی ها به دنبال داشت و آن هم آستین بالا زدن شبکه استانی طبرستان برای پخش مستقیم این دیدار از شبکه استانی است که پیش از این در پخش یک تا دو دیدار حساس لیگ یک، سابقه نداشته است.
رئیس هیات فوتبال مازندران هم توصیه کرد تماشاگرانی که به دلیل ظرفیت کم ورزشگاه موفق به تماشای بازی از ورزشگاه نشدند، می توانند در خانه از شبکه استانی طبرستان این دیدار را نظاره کنند.
*** دستیاران تیم ملی رو در روی هم
شاید مهمترین رویداد فوتبالی لیگ برتری صرفا نظر از حضور مجدد مازنی ها پس از یک دهه به لیگ برتر،رویارویی دستیاران سابق کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برابر یکدیگر باشد که هر دو نخستین بار سرمربیگری در تیم های لیگ برتری را تجربه می کند.
اگرچه امید نمازی سرمربی فعلی ذوب آهن کارنامه سرمربیگری تیم های فوتبالی درخارج از کشور داشت، ولی در ایران نکونام نخستین باری است که به عنوان سرمربی بر روی نیکمت در رقابت های لیگ برتر می نشیند.
دیدار نساجی قائمشهر با ذوب آهن اصفهان ساعت 20.45 دقیقه عصر فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام می شود.
داوران این دیدارسیدمهدی سیدعلی ( داور وسط) – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی الوندی داور خط – علی بای ( داور چهارم ) و ناظر محمدرضا فلاح اعلام شده است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان