تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

ناآرامی در فضای یونایتد در آستانه‌ی فصل جدید

با توجه به اختلاف‌نظر جدی ژوزه مورینیو با اد وودواردز، نایب رئیس منچستریونایتد درباره‌ی عملکرد یونایتد در نقل و انتقالات، تور پیش‌فصل شیاطین سرخ به شرایط بحرانی نزدیک شده است.
ناآرامی در فضای یونایتد در آستانه‌ی فصل جدید

رویداد۲۴ حالا در یونایتد این ترس وجود دارد که شرایط باشگاه از درون دچار فروپاشی شود. درحالیکه تنها یازده روز به شروع فصل جدید باقی مانده، ژوزه مورینیو در باشگاه در حال جنگیدن بوده و قصد ندارد از موضعش کوتاه بیاید.


او نه تنها به بازیکنانش سخت گرفته بلکه با نایب‌‌رئیس منچستریونایتد اد وودوارد هم درگیر است. همان وودواردی که در زمان حضور خانواده‌ی گلیزر به عنوان مالکین باشگاه، بیشترین نقش را در ولخرجی‌های یونایتد در بازار نقل و انتقالات داشت. مورینیو احتمالاً در جلسات خصوصی از وودوارد به دلیل خساست نشان دادن در امضای قراردادهای بزرگ انتقاد می‌کند به خصوص با توجه به اینکه یونایتد برای جذب هری مگوایر تلاش کرد ولی ناکام ماند. اما واقعیت این است که در این زمینه حق با مورینیو نیست. چرا که وودوارد خسیس در چهار سال گذشته از مالکین باشگاه 600 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید مورد نیاز یونایتد گرفته است. 

 

اما همه‌ی این پولها به نظر می‌رسد نتوانسته یونایتد را به موفقیت دلخواهش برساند. چرا ؟ مشکل اصلی، منچسترسیتی است. وقتی روسای یونایتد مورینیو را به تیم خود آوردند، سیتی هم در همان زمان گواردیولا را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد. این امید وجود داشت که رقابت این دو در لالیگای اسپانیا این بار در دو رقیب منچستری تکرار شود. 


مورینیو در اسپانیا نسبت به پپ کارنامه‌ی به نسبت موفق‌تری داشت ولی احتمال تکرار آن برتری در فوتبال انگلیس برای مورینیو بسیار دشوار به نظر می‌رسد. سیتی بر خلاف یونایتد در حال حاضر دوره‌ای سرشار از آرامش و ثبات را پشت سر می‌گذارد. اما تور پیش‌فصل آمریکای یونایتد درحالیکه اولین بازی آنها در لیگ برتر در روز دهم اوت برگزار خواهد شد، وضعیت بغرنج و بحرانی‌ای دارد. 


با وجود پولهای زیادی که یونایتد در بازار نقل و انتقالات خرج کرده، این فصل انتظارات از تیم به مراتب بالاتر است و اوضاع برای شیاطین سرخ خوب شروع نشده است. از همین حالا در گوشه و کنار از سندروم فصل سوم سخن به میان آورده می‌شود. واقعیت این است که آقای خاص، سرمربی پرتغالی این روزهای یونایتد تا کنون در هیچ باشگاهی بیشتر از سه سال ماندگار نشده و فصل پیش رو، سومین فصل حضور او در یونایتد خواهد بود. لغو شدن نشست رسانه‌ای وودوارد با رسانه‌ها که قبلاً برنامه‌ریزی شده بود هم به شایعات دامن زده. باید دید مورینیو با شروع فصل جدید خواهد توانست مشکلات پیش‌فصل را به فراموشی سپرده و بار دیگر یونایتد را به ترسناک‌ترین تیم انگلیسی تبدیل کند ؟

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان