تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

هزینه گزاف اخراج آقای خاص روی دستان شیاطین سرخ

براساس گزارش موثق روزنامه «سان» باشگاه منچستریونایتد در صورتی که بخواهد «خوزه مورینیو» سرمربی خود را برکنار کند، می بایست 12 میلیون پوند به عنوان غرامت به او بپردازد.
هزینه گزاف اخراج آقای خاص روی دستان شیاطین سرخ

رویداد۲۴ این روزنامه انگلیسی روز چهارشنبه نوشت: مورینیو بدنبال آغاز ناامید کننده با تیم منچستریونایتد در بازی های پیش فصل و ابراز ناخشنودی از نحوه فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی و همچنین تنش و درگیری لفظی با پل پوگبا ستاره فرانسوی تیمش، یکی از محتمل ترین و شاید نخستین گزینه های خروج از لیگ برتر جزیره باشد.
در واقع سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ نارضایتی خود را از عملکرد «اد وود وارد» مدیر اجرایی ارشد این باشگاه مبنی بر جذب نکردن یک مدافع میانی 6 دانگ، به دفعات در کنفرانس های مطبوعاتی بیان کرده است.
او در اظهار نظری اذعان کرد: هیات مدیره باشگاه از خواسته های من آگاه است و من هم چند روز باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، صبر می کنم و منتظر اتفاقات بعدی می مانم.
آقای خاص که سال گذشته قرارداد خود را تا سال 2020 با یونایتد تمدید کرد، اطمینان داد که در صورت تمایل باشگاه برای جدایی، آن ها می بایست در مورد جبران خسارت به او تضمین داده و بند ذکر شده در قراردادش را به اجرا در آورند.
پس از درگیری های بوجود آمده بین «لوئیس فن خال» سرمربی پیشین منچستریونایتد با مدیران این باشگاه، مورینیو بندی را در قرارداد خود گنجاند که به موجب آن باشگاه موظف است مبلغ 12 میلیون یورو به عنوان «پرداختی نهایی» به او بدهد.
باشگاه چلسی سال گذشته برای برکنار کردن مورینیو و کادر فنی وی به عنوان غرامت مبلغ 8.3 میلیون پوند پرداخت کرد.
گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که مبالغی که آقای خاص از سمت های پیشین خود به عنوان غرامت دریافت کرده، چیزی حدود 35 میلیون پوند است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان