تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

سلنا گومز رکورد بیانسه را زد

سلنا گومز، خواننده جوان و مشهور، توانست با ثبت یک پست اینستاگرامی رکورد شکن خود را به عنوان ملکه پیشروی این پلتفرم مجازی معرفی کند و بالاتر از بیانسه قرار بگیرد.
سلنا گومز رکورد بیانسه را زد
رویداد۲۴ در روز دوشنبه هفته گذشته مصادف با ۲۳ جولای ۲۰۱۸ بود که سلنا گومز جشن تولد ۲۶ سالگی خود را با استایل ایتالیایی و در یک قایق تفریحی همراه با دوستان نزدیکش برگزار کرد. بعد از آن بود که وی مانند هر ستاره جوان دیگری تصاویری از این روز بزرگ زندگی خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

در اولین تصویر از این مجموعه، سلنا گومز یک لباس یقه باز به تن دارد و با لبخندی تا بناگوش، صورتش را از دوربین می دزدد. در تصاویر دیگر او را در کنار دوستان و مهمانانش می بینیم که در جشن تولد او در حال خوشگذرانی بوده و با وی عکس سلفی می گیرند. سلنا گومز در زیر اولین عکس خود چنین نوشت:” یک سال دیگر گذشت. از شما به خاطر عشقی که در روز تولدم به من داشتیم سپاس‌گزارم. بیشتر از این نمی توانم به خاطر جشن گرفتن به همراه من ،قدردان شما و بهترین دوستانم باشم. همه شما دوستان را دیوانه وار دوست دارم! خدا نگهدارتان باشد!”. و با این پست ساده بود که سلنا گومز رکورد سریع ترین پستی که ۱ میلیون لایک دریافت می کند را شکست.

بر اساس ادعای، این پست سلنا گومز تنها پس از ۱۱ دقیقه از رکورد ۱ میلیون لایک عبور کرده و رکورد قبلی را که در اختیار بیانسه بود شکست. بیاسنه این رکورد را در فوریه ۲۰۱۷ با اعلام بارداری خود و همچنین در جولای ۲۰۱۷ با اعلام دوقلو بودن فرزندانش به نام های رومی و سر کارتر بدست آورده بود. این دو پست به ترتیب ۱۱٫۲۴۸٫۷۲۳ و ۱۰٫۳۳۲٫۳۰۹ لایک دریافت کرده بودند. پست سلنا گومز، در طرف دیگر، تا هنگام نوشتن این مقاله تقریباً ۹٫۴۲۱٫۰۰۰ لایک دریافت کرده است و هر لحظه بر تعداد لایک های آن افزوده می شود. به توجه به این که گومز بیش از ۱۳۹ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد- که بیشتر از هر کاربر دیگر حاضر در این پلتفرم رسانه ای اجتماعی است-

جای تعجب ندارد که وی در چنین مدت کوتاهی توانسته این همه لایک دریافت کند. اما دریافت کردن این همه لایک تنها رکوردشکنی وی در روزهای اخیر در فضای اینستاگرام نبوده است. وی توانسته در رتبه های بالای فهرست ثروتمندان اینستاگرام نیز قرار گیرد، فهرستی که توسط موسسه برنامه ریزی پست اینستاگرام هوپر در بریتانیا تهیه شده است. در این فهرست اسامی سلبریتی هایی که بیشترین درآمد را از پست گذاشتن در اینستاگرام بدست می آورند رتبه بندی شده است که در مطلبی جداگانه به آن پرداخته خواهد شد. سلنا گومز در این فهرست در رتبه دوم و بعد از کایلی جنر، ستاره تلویزیونی و غول دنیای مد، قرار دارد.

در حالی که بر اساس این گزارش، گومز برای هر پست در اینستاگرام رقم خیره کننده ۸۰۰٫۰۰۰ دلار دریافت می کند، رقم دریافتی کایلی جنر در این حوزه یک میلیون دلار است. بیانسه نیر در این فهرست حضور دارد و با دریافت ۷۰۰٫۰۰۰ دلار برای هر پست در رتبه پنجم فهرست قرار گرفته است.


منبع: رکنا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سلنا گومز ، خواننده
نظرات شما
پیشخوان