تاریخ انتشار: ۰۳:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

ساخت بزرگترین آکادمی اسکواش کشور در تهران

رییس فدراسیون اسکواش گفت: ساخت آکادمی بزرگ اسکواش به زودی در تهران آغاز می شود و در پایان ساخت این پروژه شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در این آکادمی خواهیم بود.
ساخت بزرگترین آکادمی اسکواش کشور در تهران

رویداد۲۴ مسعود سلیمانی روز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی اسکواش ایران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی آقایان و بانوان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و خود را آماده حضور در این رقابت های حساس کرده اند.
وی ادامه داد: متاسفانه علیرضا شاملی یکی از نفرات اصلی تیم آقایان به دلیل حضور در دوره آموزشی سربازی نتوانست در اردو های ما به صورت منظم حضور پیدا کند و امیدوارم بتواند در این مدت کوتاه به شرایط ایده آل برسد.
رییس فدراسیون اسکواش در رابطه با حضور خود در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: این درخواست از من صورت گرفت اما با توجه به برنامه فشرده فدراسیون و نیازی که برای جذب منابع مالی وجود دارد از این سفر انصراف دادم و سید محمد حسین سنایی سرمربی تیم ملی را به عنوان سرپرست و سخنگوی کاروان اسکواش انتخاب کردم.
وی در خصوص شانس کسب مدال اسکواش ایران در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: بی تردید یکی از اهداف ما کسب مدال در این رقابت ها است اما راه بسیار سختی برای رسیدن به مدال در پیش داریم.
رییس فدراسیون اسکواش در مورد زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: تمام کارهای لازم جهت برگزاری انتخاب صورت گرفته و فقط منتظر دستور وزیر ورزش و جوانان هستیم.
وی در رابطه با عملکرد خود در چهار سال دوم ریاست اظهار داشت: انصافا اسکواش ایران در چهار سال دوم رشد بسیار زیادی داشت اما هنوز راه زیادی باقی مانده است. هشت سال پیش که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفتم اسکواش ایران یک نهال بسیار کوچک بود اما امروز شاهد تبدیل شدن آن نهال به یک درخت هستیم. با این حال باید همه دست به دست هم دهیم تا خیلی سریع به یک درخت قدرتمند تبدیل شویم.
سلیمانی افزود: بزرگترین هدف من در این رشته ورزشی راه اندازی آکادمی اسکواش بود که ای کاش قبل از حضور من وقتی زمین مناسبی در ورزشگاه آزادی در اختیار این فدراسیون قرار گرفته بود آن را می ساختند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه پس از رایزنی های لازم و محبت وزارت ورزش و جوانان کار بزرگی را انجام دادیم و توانستیم در باشگاه انقلاب زمین مناسبی را به خود اختصاص دهیم. به طور حتم ظرف یک سال آینده این آکادمی ساخته خواهد شد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: با ساخت این زمین دومین هدف بزرگ خود که میزبانی قهرمانی مسابقات جهان است را محقق خواهم کرد و آن روز اسکواش به درختی تنومندی تبدیل خواهد شد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسکواش ، آکادمی ، تهران ، ورزش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان