تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

نارضایتی از عملکرد نتانیاهو

روزنامه عبری «معاریو» اسرائیل با اشاره به نتیجه یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی نوشت که بیش از ۶۰ درصد ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین از نحوه عملکرد کابینه این رژیم در خصوص تحولات غزه ناراضی هستند.
رویداد۲۴ نظرسنجی‌ای که به‌تازگی بین ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین سرزمین‌های اشغالی فلسطین صورت گرفته، نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد این افراد از عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تنش‌های اخیر در جبهه جنوبی، ناراضی‌اند.

مرکز رسانه‌ای فلسطین امروز (جمعه) به نقل از روزنامه عبری «معاریو» نوشت که بر اساس این نظرسنجی، ۶۴ درصد ساکنان این شهرک‌ها از نحوه برخورد کابینه نتانیاهو با اوضاع اخیر نوار غزه رضایت ندارند.

رژیم صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه این هفته به شدت به اهداف متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه حمله هوایی و توپخانه‌ای کرد که در جریان این حملات چند نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت از جمله جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این حملات، بیش از ۲۰۰ راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند.

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو مایع ننگ ماست

«زویکا فوگل» از ژنرال‌های بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) نیز از سیاست‌های نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت: «نتانیاهو و وزرای کابینه‌اش، مایه آبروریزی ما هستند».

او در ادامه به جنگ شش روزه رژیم صهیونیستی با کشور‌های سوریه، مصر و اردن در سال ۱۹۶۷ اشاره کرد و نوشت: «کسی که سه کشور را همزمان شکست داد، امروز از شکست دادن حماس در غزه عاجز است؛ آنچه برای نتانیاهو اهمیت دارد، ماندن در کرسی ریاست است».
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نتانیاهو ، نوار غزه
نظرات شما
پیشخوان