تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

اعطای وام کم بهره خرید خودروهای لوکس توسط بانک ملی/ زندگی لاکچری مدیران با پول سپرده‌گذاران!

بانک ملی ایران در اقدامی عجیب تعدادی خودرو لوکس خارجی به برخی مدیران خود داده که بر اساس اطلاعات به دست آمده نیمی از مبلغ آن را بانک ملی با عنوان وام‌های قرض‌الحسنه با بهره کم پرداخت کرده است.
وام خرید خودروی لوکس برای مدیران ارشد بانک ملی/ تولید ملی با خودروی خارجی!
رویداد۲۴ در حالی که در مدت اخیر به خاطر مشکلات و بحران‌های ایجاد شده، حساسیت بر عملکرد موسسات مالی و اعتباری افزایش یافته است، اخباری از نحوه هزینه‌کرد منابع در بانک‌های بزرگ کشور شنیده می‌شود که همان نگرانی ایجاد شده برای موسسات مالی اعتباری را برای بانک‌ها بزرگ کشور نیز ایجاد می‌کند، اما بخاطر حمایت‌های بانک مرکزی و نهادهای دولتی، اخبار نگران کننده این‌چنینی زیاد به گوش نمی‌رسد، با اینهمه اطلاعات خبرنگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد نمونه ای از امتیازات ویژه در بزرگترین بانک جهان اسلام اتفاق افتاده است!

وام خودروی لوکس برای مدیران بزرگترین بانک جهان اسلام!

بانک ملی ایران در اقدامی عجیب تعدادی خودرو لوکس خارجی به مدیران ارشد خود داده که بر اساس اطلاعات به دست آمده نصف بیشتر از مبلغ آن را با عنوان وام‌های قرض‌الحسنه با بهره کم پرداخت کرده است. پیش از این نیز رسانه‌ها اخبار اعطای بی‌ضابطه حقوق و وام به افراد خاص را منتشر کرده بودند اما این بار این موضوع نه در شعبه‌های بانک ملی، که در ساختمان مرکزی آن و برای مدیران آن اتفاق افتاده است. ماجرا از این قرار بوده که بانک ملی طی قراردادی با یک شرکت تولیدکننده و واردکننده خودروهای لوکس خارجی، به برخی مدیران خود خودروهای سانتافه و میتسوبیشی با بهره بسیار کم ۴ تا ۱۰ درصد می‌دهد.

یکی از مدیران ارشد بانک ملی که درخواست کرده یکی از همین خودروها نه به نام خودش که به نام «دخترش» ثبت شود، ضمن تایید خبر به رویداد۲۴ گفته است: یک ماشین سانتافه قسطی با بهره ۴ درصد گرفته‌ام و مشکلی هم وجود نداشته است چون به جز من به دیگر مدیران بانک ملی هم از همین خودروها اختصاص داده‌اند و عده‌ای سانتافه و عده‌ای هم میتسوبیشی دریافت کرده‌اند!

بر پایه اطلاعات خبرنگار رویداد۲۴ برخی از مدیران که وام کم‌بهره خودروی لوکس دریافت کرده‌اند، از سوی معاونت اعتبارات بانک ملی  معرفی شده‌اند. وام کم بهره خرید خودروی خارجی درست در زمانی به برخی مدیران بانک ملی اعطا شده که این اتفاق در سالی بوده که نام آن «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» بوده است و طبیعی است خرید خودروی لوکس خارجی با وام کم‌بهره برای مدیران خاص، نه تطابقی با اقتصاد مقاومتی و نه ارتباطی با تولید ملی داشته است.

تخفیف هم گرفتیم!

یکی از مدیران بانک ملی که جزو دریافت‌کنندگان خودروهای لوکس بوده، به رویداد۲۴ گفته است چون خودروها به مدیران داده می‌شد، بانک ملی پرداخت‌ها را تضمین کرده بود، به همین دلیل در قرارداد با شرکت خودرویی مشکلی وجود نداشت و بابت آنها تخفیف هم داده شده است.

در روزهایی که فشار اقتصادی به مردم روز به روز افزایش پیدا می‌کند، رویکردهای این‌چنینی مدیران، مسلما با اعتراض روبرو خواهد شد، چه آنکه چندی پیش وقتی دو هنرمند مشهور نیز چنین وام‌هایی دریافت کرده بودند، با اعتراض شدید مردم مواجه شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
4
4
لطفا برای افزایش بازدیداتون هر چیزی رو خبر نکنید و بدون فکر شایعه نسازید
داود
|
United States of America
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
5
3
این خبر قطعا کذبه و مشخصه که متاسفانه خبرنگار شما هیچ اطلاع دقیقی از موضوع نداره. آخه کدوم مدیری میاد اینجوری صحبت کنه؟
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
2
1
جناب محمد حیدری برای سایت مطلب نداری لطفا خبرسازی نکن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
3
اینکه روسای و کارمندان بانک وام های کم بهره می گیرند و هرکدام چند خانه و چند ماشین دارند خبرسازی است بگذریم رانت خواری که انجام میدهند همه این مسایل در مورد کارکنان بانک میدانند کدام خبرسازی
شمشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
رویداد ۲۴ هم مثل خیلی از خبرگزاری ها راه را تا نیمه میرود . چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟
هرچند پاسخ روشن است .
نظرات شما
پیشخوان