تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

آخرین جزئیات ارائه «وام» به فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات ارائه وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن در بین فرهنگیان توزیع شده است.
رویداد۲۴ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن در بین فرهنگیان سراسر کشور  توزیع شده است.
 
وی ادامه داد: وام‌های مرابحه به تناسب و تناوب از 5 میلیون تا 15 میلیون تومان و وام‌های مسکن از 40 میلیون تا 50 میلیون تومان در بین فرهنگیان سراسر کشور در حال توزیع است.

کریمی‌فر با بیان اینکه روند فرایند پرداخت و توزیع وام‌های کم بهره بانک ملی در دو سر فصل مرابحه و مسکن  همچنان ادامه دارد، افزود: پرداخت وام ضروری فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در قریب به ۷۰۰ صندوق تسهیلات، حداکثر تا ۵۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه در حال اجراست. 
 
وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با سایر بانک‌ها از جمله بانک رسالت مبنی بر سپرده‌گذاری فرهنگیان تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲ درصد از دیگر اقدامات اجرایی و رفاهی فرهنگیان است که هم اکنون با رعایت ضوابط، در حال پرداخت است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان