تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

آوای مهربانی با "رد پای خاطره‌ها" به تالار وحدت می‌رود

گروه آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی شهریورماه کنسرت برگزار می‌کند.
آوای مهربانی با

رویداد۲۴ سهیلا پورگرامی، خواننده و سرپرست گروه آوای مهربانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم و قرار است اول شهریورماه در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازیم.

پورگرامی در ادامه بیان کرد: این کنسرت ساعت 14 برگزار می‌شود و بانوان هنرمند همیشه با این موضوع مشکل اساسی دارند زیرا این ساعت‌ برای برگزاری کنسرت مناسب نیست. مانند همیشه از مسئولان می‌خواهیم که اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

سرپرست گروه آوای مهربانی با اشاره به اینکه اسم این کنسرت "رد پای خاطره‌ها" است، خاطرنشان کرد: در این کنسرت ترانه‌ها و قطعات قدیمی برای مخاطبان اجرا می‌شود که عنوان بعضی از این قطعات "گل گلخونه"، "پیری"، "فریاد" و.... است.

این خواننده تأکید کرد: در این کنسرت از سازهای پیانو، دف، تنبک، قانون، تار، فلوت و.... استفاده می‌شود. همچنین در این کنسرت به همراه 10 نفر از اعضای گروه کر به صحنه می‌رویم.

سهیلا پورگرامی درباره اعضا و نوازندگان گفت: مینو قاسم پور، طراوت باباخانلو، سوگل ضامنی، فروغ فضلی، آرمیتا سلیمی، شیرین واعظی و.... به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور دارند.



خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان