تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

انجمن پیلاتس به عنوان بهترین انجمن فدراسیون ورزشهای همگانی انتخاب شد

پیلاتس نزدیک به 12 سال می باشد که به طور رسمی فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی آغاز نموده است.
رویداد۲۴ پیلاتس نزدیک به 12 سال می باشد که به طور رسمی فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی آغاز نموده است. ولی اخیرا این ورزش با انتخاب مدیری جوان با تغییرات محسوسی رو برو شده است به گونه ای که این روزها نام این ورزش بیشتر شنیده می شود. به همین منظور ایمان متقیان نژاد رییس جوان این انجمن توضیحاتی در این رابطه ارایه کرد.  متقیان نژاد گفت مسولیت انجمن از سال  1393 به ایشان محول شد.او گفت اهدافی راما برای انجمن در بدو امر ترسیم کردیم که درابتدا قانونمند کردن ورفع انحصاردر ورزش پیلاتس و همچنین بالا بردن رشد کمی و کیفی این رشته  بود،  در ادامه  چاپ و ترجمه کتابهای معتبر این رشته از دیگر اهداف ما بود ،سپس تربیت مدرس در تمامی استانها به طوری که جذابیتهای ورزش پیلاتس را در سراسر کشور برای علاقه مندان ایجاد و نشان  دهیم. قانونمندی ورفع انحصار تدوین آیین نامه ای قانونی برای این رشته از دیگر برنامه های ما بود. همچنین در بعد توسعه کمی و کیفی در 3 سال گذشته تعداد شرکت  کنندگان در دوره های کارگاهی  را در حدود 12 برابر افزایش دادیم که در نتیجه توانستیم تعداد مربیان را 7 برابر و تعداد مدرسین دوره های مربیگری  و داوری را به بیش از 5 برابر برسانیم. به صورتی که در حال حاضر علاقمندان و ورزشکاران ورزش پیلاتس نزدیک به 200،000 نفر بالغ می شود. در مورد به روز کردن دانش پیلاتس در کشور ما توانستیم با ایجاد ستادی علمی پژوهشی بیش از 10 عنوان کتاب  تخصصی در زمینه رشته  ورزشی پیلاتس با تنوع موضوعی ، آناتومی ، ناهنجاریها ، ابزار ، ماشین ، داوری و...  تالیف و ترجمه نماییم.
یکی از افتخارات این انجمن کارآفرینی می باشد.  بالای 90 درصد از مربیان آموزش دیده ما در این رشته فعال می باشند و بیش از 50 درصد از مربیان ، مربیگری پیلاتس را بعنوان شغل خود انتخاب نموده اند.
متقیان نژاد افزود یکی از کارهای صورت گرفته برای توسعه این ورزش برگزاری همایشهای مختلف بوده که طی این 3 سال بیش از 10 همایش با موضوعات مختلف در استانهای تهران ، شیراز ، همدان ،مازندران ،خوزستان ،لرستان ،مرکزی ،هرمزگان ،کرمان و... که همگی به صورت رایگان برگزار شده است. وی در ادامه گفت ما با شعار" من مربی رسمی پیلاتس هستم "  تلاش کردیم این ورزش را قانونمند کنیم و از فعالیت افراد و موسسات غیر قانونی و سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنیم. رییس انجمن پیلاتس گفت از سال 1396 با اجرای طرح تحول ورزش همگانی و تشکیل کمیته تحول و آینده نگری بنا شد در سال 97 همایشهای منطقه ای ، دوره های بین المللی و دوره های ملی را در استانهای مناطق ده گانه ورزش همگانی کشور برگزار کنیم.
در پایان لازم به ذکر است  عنوان کنم این موفقیتهای به لطف خداوند و حمایتهای بی شایبه دکتر مجد آرا رییس محترم فدراسیون ورزشهای همگانی صورت پذیرفته که من در اینجا  از ایشان کمال تشکر را دارم.و برای فدراسیون ورزشهای همگانی و ورزش کشور آرزوی موفقیت دارم.
برچسب ها: ورزش ، انجمن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین طالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
سلام . دو سال پیش من کلاس مربیگری پیلاتس شرکت کردم ولی هنوز کارتم نیومده . لطفا پیگیر باشید . با تشکر . شماره تماس ۰۹۱۲۴۳۱۶۹۷۱ شهرستان دامغان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان