تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

مشکلات کنونی«آقای خاص» یادگار سرمربی پیشین یونایتد است

«سم آلاردایس» سرمربی اسبق اورتون، گفت: «خوزه مورینیو» با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که در زمان سکان داری «لوئیس فن خال» در منچستریونایتد بوجود آمده و به یادگار باقی مانده است.
مشکلات کنونی«آقای خاص» یادگار سرمربی پیشین یونایتد است
  رویداد۲۴ تارنمای خبری «فاکس اسپرتس آسیا» روز دوشنبه نوشت: صدای زنگ هشدار برای سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ پس از شکست 3 – 2 مقابل برایتون به وضوح قابل شنیدن است، شکستی که سیل انتقادها را به سوی آقای خاص روانه کرده است.
با این حال، آلاردایس از معدود افرادی است که بلافاصله تمامی تقصیرها را به گردن مورینیو نیانداخت و معتقد است تصمیماتی که در زمان حضور فن خال روی نیمکت منچستر یونایتد اتخاذ شد، گریبان سرمربی کنونی این تیم را گرفته است.
آلاردایس با اشاره به تصمیم سرمربی پیشین شیاطین سرخ برای جذب «آنتونی مارسیال» در سال 2015، آن را یکی از نقص های اصلی دوران تصدی او دانست و اظهار داشت: هیچ اهمیتی ندارد که سرمربی چه کسی است، اما مارسیال به اندازه کافی برای بازی کردن در منچستر یونایتد خوب نیست. برای ارایه انتقادهای خوب باید به بازیکنانی که در زمان فن خال به تیم اضافه شدند نگاه کرد و از این حیث، مارسیال بازیکنی نیست که بتوان روی او سرمایه گذاری کرد، او یکی از نقاط ضعف دوران سرمربی گری فن خال است.
وی ادامه داد: زمانی که شما بازیکن مستعدی همچون مارسیال را با قیمت تقریبی 50 میلیون پوند به تیم اضافه می کنید، باید پس از چند فصل حضور تغییرات محسوسی را در او مشاهده کنید، تغییراتی بزرگ مثل آنچه برای «لروی سانه» و «رحیم استرلینگ» در منچسترسیتی رخ داده است، در واقع این عدم پیشرفت هیچ ارتباطی با مورینیو ندارد.
مورینیو هم به نظر هوادار پر و پا قرص مارسیال نیست؛ بازیکن فرانسوی نه تنها برای راهیابی به ترکیب اصلی تیم مورینیو تلاشی نمی کند، بلکه با توجه به غیبت در تور تابستانی پیش فصل یونایتد در ایالات متحده که تولد فرزندش را بهانه این غیبت اعلام کرده بود، در فهرست سیاه مرد پرتغالی قرار گرفته است؛ بطوریکه او در مصاحبه ای در این خصوص اظهار داشت: من بیش از دو سال هدایت این تیم را برعهده دارم و در این مدت تنها بازیکنی که جریمه شده، مارسیال است، بنابر این بازیکنان اینجا به راحتی جریمه نمی شوند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان