تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

واکنش ترامپ به اعتراف وکیل سابق خود

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراف وکیل سابق خود به جرم‌هایش در توئیتر واکنش نشان داد.
رویداد۲۴چند ساعتی است رسانه‌های آمریکایی از حصول توافق بین دادستان‌های این کشور با وکیل سابق ترامپ سخن گفته اند. بر اساس این توافق، مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ به‌ازای اعتراف به جرایم متعددی همچون تخلف در تأمین مالی در تبلیغات [انتخاباتی ترامپ]، فرار مالیاتی و تقلب بانکی، از تخفیف در مجازات بهره‌مند می‌شود.
دونالد ترامپ در واکنش به این خبر که در رسانه‌های آمریکا بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد در صفحه شخصی خود در توئیتر با طعنه به کوهن نوشت: اگر کسی به دنبال یک وکیل خوب است من قطعا توصیه می کنم از خدمات مایکل کوهن بی بهره نگردد.
وی همچنین به محکومیت پل مانافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در هشت مورد تقلب بانکی و مالیاتی نیز واکنش نشان داد و نوشت: برای پل مانافورت و خانواده‌اش شدیدا احساس بدی دارم. دستگاه عدالت فشار زیادی بر وی وارد کرد و برخلاف مایکل کوهن اون نپذیرفت که کوتاه بیاید - داستان سر هم کند تا به توافق برسد. برای چنین مرد شجاعی احترام قائلم.
ترامپ در توئیت دیگری نوشته است: مایکل کوهن به دو فقره تقلب در امور مالی کمپین اعتراف کرده که جرم نیستند. باراک اوباما یک تقلب مالی بزرگ در کمپینش داشت که به راحتی حل و فصل شد.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دونالد ترامپ
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان