تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

تنیسور مطرح آمریکایی پر در آمدترین ورزشکار زن جهان شد

«سرنا ویلیامز» تنیسور مطرح آمریکایی در صدر فهرست پردر آمدترین ورزشکاران زن جهان قرار گرفت.
تنیسور مطرح آمریکایی پر در آمدترین ورزشکار زن جهان شد
رویداد۲۴ تارنمای خبری «فاکس اسپورتس آسیا» روز چهارشنبه نوشت: برنده 23 عنوان قهرمانی تنیس «گرند اسلم» (معتبرترین رقابت های جهانی تنیس) به رغم اینکه پس از تولد نخستین فرزندش در سپتامبر 2017 فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت، همچنان به عنوان یکی از پر اعتبار ترین ورزشکاران این ورزش به شمار می رود.
براساس فهرستی که هر ساله توسط نشریه معتبر «فوربس» به منظور رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان منتشر می شود، ویلیامز با وجود اینکه در فاصله ژوئن 2017 تا ژوئن 2018 تنها 62 هزار دلار درآمد داشت اما با 18 میلیون دلار درآمد کلی با اختلافی 7 میلیون دلاری نسبت به نفر دوم، رتبه اول این فهرست را از آن خود کرد.
نکته جالب توجه این است که در فهرست 100 نفره ای که ژوئن سال جاری توسط فوربس منتشر شد، در بین بانوان، هیچ ورزشکاری نتوانست از حیث درآمد خود را به ویلیامز برساند، او در این فهرست بعد از «فلوید مِی ودر» بوکسور آمریکایی در رده دوم جای گرفت.
گفتنی است «ماریا شاراپوآ» تنیسور حرفه ای روسیه پیش از اینکه به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 15 ماه از رقابت های ورزشی محروم شود، به مدت 11 سال در صدر پر در آمد ترین ورزشکاران زن جهان قرار داشت، با این حال سوپراستار روس در فهرست جدید هم همچنان در بین 5 نفر اول قرار دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تنیس ، درآمد ، ورزشکار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان