تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است

اپل در دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸، از یک حلقه‌ی برنزی‌ رنگ مرموز استفاده کرده است که در این مطلب به رمزگشایی آن می‌پردازیم.
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است
رویداد۲۴ پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام اپل دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸ را برای مطبوعات ارسال کرد در این دعوت‌نامه، حلقه‌ای برنزی رنگ دیده می‌شود که در زیر آن جمله‌ی «Gather Round» به معنی «جمع شوید» به‌چشم می‌خورد. ممکن است پس از دیدن آن تصویر، برای‌تان سوال شده باشد که چرا اپل چنین کاری انجام داده است؟ وب‌سایت سی‌نت با انتشار گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته است.

همه‌ساله همین مواقع Apple دعوت‌نامه‌هایش را برای رسانه‌ها ارسال می‌کند و معمولا در دعوت‌نامه‌های این شرکت، به‌صورتی زیرکانه به اتفاقاتی که قرار است در مراسم روی دهند، اشاره می‌شود.

این بار کوپرتینویی‌ها ترجیح داده‌اند در دعوت‌نامه‌شان از حلقه‌ای بزرگ به‌همراه جمله‌ی «جمع شوید» استفاده کنند. کاربران در توییتر در ارتباط با این دعوت‌نامه، ایده‌های خلاقانه و خنده‌داری را مطرح کرده‌اند. برای نمونه، یکی از آن‌ها به‌شوخی این حلقه را به قهرمانان فیلم Power Rangers ربط می‌دهد و می‌گوید:

حلقه‌ی دعوت‌نامه‌ی اپل، تنها نمای بالا را نشان می‌دهد. برای من دعوت‌نامه‌ای ارسال شده که ماهیت حقیقی این حلقه را از جلو، عقب و طرفین به‌نمایش می‌گذارد:
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است
 

کاربری دیگر به بازی نوستالژیک سونیک و جمع‌آوری چنین حلقه‌هایی توسط شخصیت اصلی آن اشاره می‌کند و می‌نویسد:

واو، دعو‌ت‌نامه‌ی آیفون‌های جدید، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد.
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است

فردی دیگر این‌بار به سری فیلم‌های ترسناک «حلقه» اشاره می‌کند:
اپل این‌بار کمی ترسناک به‌نظر می‌رسد!
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است

فردی دیگر می‌نویسد:

همگی جمع شوید!
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است

اما این حلقه واقعا به چه‌چیزی اشاره دارد؟
با نگاهی دقیق به این حلقه و کمی فکر کردن، متوجه می‌شوید که جواب این سوال بسیار ساده است؛ مگر این‌که موردی واقعا مرموز و مهم در این تصویر نهفته باشد که ما تاکنون به آن پی نبرده‌ایم. با این‌حال به‌احتمال بسیار قوی، حلقه‌ی موجود در دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸، به پردیس جدید اپل اشاره دارد؛ به‌عبارت دقیق‌تر، این حلقه تداعی‌کننده‌ی اپل پارک است. گفتنی است که رویداد معرفی آیفون‌های جدید قرار است در همین مکان برگزار شود. شما همچنین می‌توانید تصاویری را که توسط یک پهپاد از این پردیس ثبت شده است مشاهده کنید.
حلقه مرموز دعوتنامه رونمایی از آیفون 2018 به چه معنا است

البته این موضوع نمی‌تواند کاملا هم درست باشد؛ ممکن است اپل با قرار دادن این حلقه در دعوت‌نامه‌اش، به موردی جدید اشاره داشته باشد. گمان می‌رود که اپل در صدد رونمایی از سری جدید اپل واچ با طراحی دایره‌وار باشد؛ این حلقه حتی می‌تواند به مدل جدید هوم‌پاد هم اشاره داشته باشد. کاربری در توییتر حتی پا را از این هم فراتر می‌گذارد و این حلقه‌ی برنزی را به دستیار صوتی کورتانا ربط می‌دهد:
بیایید حدس و گمان‌هایمان را شروع کنیم! این حلقه به چه‌چیزی اشاره دارد؟ یک شارژر بی‌سیم دایره‌مانند جدید؟ اپل واچ گِرد؟ یا نسخه‌ی مِسی کورتانا؟

در این بین اما، توییت مارک گورمن، زیرکانه‌تر از بقیه به‌نظر می‌رسد؛ وی مدعی است که به‌جای توجه به شکل این حلقه، باید به رنگ آن دقت کرد. این امکان وجود دارد که اپل بخواهد محصولاتی جدید را به‌رنگ مسی در دسترس کاربرانش قرار دهد. برخی می‌گویند که این حلقه، اشاره به استفاده‌ی اپل از یک نوع آلیاژ فلزی غیرمعمول جدید در محصولاتش دارد.

عده‌ای دیگر معتقدند که حلقه‌ی برنزی رنگ یادشده، در اصل به دوربین آیفون‌های جدید اشاره دارد؛ آن‌ها می‌گویند که کوپرتینویی‌ها آیفون‌های ۲۰۱۸ را به دوربینی جدید با طراحی دایره‌ای مجهز کرده‌اند.
منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان