تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

کی‌روش: موضوع ۶۰۰ هزار دلار صحیح باشد با زانو تا دوبی می‌روم!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال می‌گوید اگر پیشنهاد آرژانتین و کلمبیا برای بازی دوستانه با ایران و درآمد ۶۰۰ هزار دلاری ایران از این بازی‌ها واقعیت داشته باشد، معجزه رخ داده است.
کی‌روش: موضوع ۶۰۰ هزار دلار صحیح باشد با زانو تا دوبی می‌روم!
رویداد۲۴ کارلوس کی‌روش در حاشیه چهارمین جلسه تمرین تیم‌ملی که امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار کرد: ما یک بازی دوستانه در راه آماده‌سازی‌مان با ازبکستان داریم. تمام تمرکز ما برای آن بازی است و با احساس مسئولیت بالا برای این بازی آماده می‌شویم.

* کارهای پشتیبانی در حال انجام است
او افزود: بیشتر بازیکنان در این اردو آماده هستند و سعی می‌کنیم با ۲۵ بازیکن عازم ازبکستان شویم. درست است که اسکلت اصلی تیم حضور دارند اما سعی می‌کنیم از بازیکنان جدید هم استفاده کنیم. همان طور که قبلا اشاره کردم، در بیرون از تیم‌ملی کارهای پشتیبانی در حال انجام است و امیدواریم شرایط بهتر شود و به آن چه می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

* مشکلات پیرامون سردار حل می‌شوند
سرمربی تیم‌ملی درباره صحبت‌هایی که در برنامه ۹۰ انجام داد و بیشتر اهالی فوتبال را نتوانست قانع کند، توضیح داد: چه کسی هنوز قانع نشده است؟ همان طور که گفتم نگرانی ندارم. درست است که هنوز راجع به خودم خیلی مسائل هنوز قطعیت پیدا نکرده اما در مورد سردار و مسائل دیگر کارهای خودمان را انجام می‌دهیم تا به نتیجه خوب برسیم. سردار یکی از بازیکنان مهم تیم ماست. مطمئن هستم که مشکلات پیرامون سردار حل می‌شود.

* اگر موضوع ۶۰۰ هزار دلار صحیح باشد حاضرم با زانو تا دوبی بروم!
کی‌روش درباره بازی با آرژانتین و کلمبیا که گفته می‌شود درآمد ۶۰۰ هزار دلاری برای فدراسیون فوتبال ایران دارد، گفت: چه کسی این را گفته است؟ شما نامه‌ای دارید که به فدراسیون فوتبال فرستاده شده است؟ من حتی از این موضوع اطلاع ندارم و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، یک معجزه است. واقعا اگر چنین پیشنهادی درست باشد، حاضرم با زانو تا دوبی پیاده بروم! بعد از این همه سال و مشکلاتی که داشتیم، جای تعجب است که چنین پیشنهادی داریم.

* مشکل دلار را تاج حل می‌کند، مشکل رونالدو را من
سرمربی تیم‌ملی در ادامه درباره مشکلات این تیم برای تامین ارز دولتی برای فراهم کردن امکانات اردویی تیم‌ملی و اظهارات تاج که عنوان کرده بود در صورت حل نشدن این موضوع از سمت خودش استعفا می‌دهد، اظهار کرد: مشکلات وجود دارد ولی باید همه مثبت نگاه کنیم تا مشکلات حل شود و در جام‌ملت‌ها موفق باشیم. وقتی دلار می‌رود بالا، آقای تاج باید این مشکل را حل کند و وقتی که رونالدو برود بالا، این یک مساله فنی است و من باید آن را حل کنم.

* در تله‌ شایعات وارد نشوید
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون از او اجازه گرفته که با وجود حضور در ایران در تمرینات تیم‌ملی حاضر نشده است، تصریح کرد: همان طور که قبلا گفتم این مساله را به خوبی حل می‌کنیم. این یک مساله جدی است و تا وقتی من هستم، فرقی نمی‌کند بازیکن از کجای ایران باشد. اگر بازیکنی خوب باشد در تیم‌ملی حضور دارد. این که یک بازیکن ۲۴ ساله بخواهد از تیم ملی خداحافظی کند، اتفاق خوبی نیست.

به عنوان آخرین مساله، آقای حسینی به عنوان مدیررسانه‌ای جدید تیم‌ملی انتخاب شده است. آقای محسن (معتمدکیا) هم به دلایل شخصی و کاری از جمع ما جدا شدند که از او تشکر می‌کنم. ضمن این که تقاضا دارم هر موقع درباره موضوعی راجع به تیم‌ملی شک و تردید دارید مستقیم با آقای حسینی در تماس باشید. ما یک دپارتمان داریم که می‌توانیم مستقیم اخبار را دنبال کنیم و خواهش می‌کنم در تله‌ شایعات وارد نشوید چون به تیم‌ملی ضربه می‌زند. باید تا جام ملت‌ها در یک روند مثبت حرکت کنیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان