تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان؛

تیم تفنگ بادی جوانان ایران نایب قهرمان جهان شد

با صعود دو ملی پوش کشورمان به فینال رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان در کره، تیم جوانان ایران در رشته تفنگ بادی مردان نایب قهرمان جهان شد.
تیم تفنگ بادی جوانان ایران نایب قهرمان جهان شد
رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان که در چانگون کره جنوبی در حال برگزاری است، تیم ملی‌کشورمان در رشته تفنگ بادی ره سنی جوانان موفق شد با کسب ۱۸۷۴.۳ امتیاز به مدال نقره این رقابت‌ها دست یابد وعنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد.

در پایان مرحله مقدماتی امیر سیاوش ذوالفقاریان با ۶۲۸.۱ و امیر محمد نکونام با ۶۲۷.۵ امتیاز به عنوان نفر دوم و چهارم راهی فینال شدند.

محمد حسین شریف زاده دیگر ملی‌پوش کشورمان بود که با ۶۱۸.۷ امتیاز در رده سی وسوم جهان قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در این ماده تیم کشور چین قهرمان شد. تیم ایران نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم کشور روسیه به مقام سوم دست یافت.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب یک مدال نقره میکس تفنگ و یک مدال نقره تیمی تفنگ ۱۰ متر در رده سنی جوانان شده است.

در این ماده دو تیرانداز روسیه، دو ورزشکار ایران، دو نماینده از چین و نمایندگان ایتالیا و هند راهی فینال شدند.

امروز همچنین رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان در مرحله دقت پیگیری شد که ۳ ملی پوش کشورمان با ترکیب گلنوش سبقت اللهی، آمیتیس جعفری و مینا قربانی با ۲۹۳، ۲۸۰ و ۲۷۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های ششم، هفتاد و سوم و هفتاد و ششم جهان قرار گرفتند. همچنین در همین رشته در رده سنی جوانان نیز، تنها نماینده کشورمان هانیه رستمیان با ۲۸۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. این رقابت‌ها فردا در مرحله سرعت پیگیری خواهد شد.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از ۱۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد.


منبع: مهر
برچسب ها: تفنگ بادی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان