تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

ماراتن ۲۴ روزه بارسلونا

بارسلونا در ۲۴ روز باید هفت بازی مهم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد.
ماراتن ۲۴ روزه بارسلونا

رویداد۲۴ بارسلونا شنبه هفته آینده در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و ماراتن نفس‌گیر ۲۴ روزه این تیم در این فصل آغاز می‌شود. آبی اناری‌ها در این مدت باید هفت بازی انجام دهند (پنج بازی در لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا). ارنستو والورده می‌داند این لحظه کلیدی در فصل است. درست است تیم کاتالانی قرار نیست عنوانی به دست آورد یا به آن نزدیک شود اما این بازی‌ها در آینده تیم تاثیر گذار خواهند بود.
کادر فنی از این موضوع آگاه است و همه خود را برای این موضوع آماده کردند. تا به امروز والورده متوجه شده است سیستم چرخشی بی نتیجه بوده است. تنها سرخی روبرترو و فیلیپ کوتینیو توانسته‌اند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.
بارسا چهار بازی نخست فصل خود را با پیروزی با به پایان رساند. سه برد در لالیگا برابر تیم‌های آلاوس، وایادولید و اوئسکا به دست‌ آورد و بارسا در سوپرجام اسپانیا توانست سویا را شکست دهد. اکنون هدف باشگاه تکرار فصل گذشته است. آبی اناری‌ها هفت پیروزی پیاپی در لالیگا به دست آوردند. ابتدا رئال بتیس را شکست دادند و سپس اسپانیول، ایبار، لاس پالماس، آلاوس، ختافه و خیرونا را مغلوب کردند. نخستین تساوی در واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکو رخ داد که این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت.
اگر در لالیگا بازی‌ها مهم باشند در اروپا نیز بارسا دو بازی تعیین کننده پیش رو دارد. تیم کاتالانی که در گروه B حضور دارد به عنوان میزبان برابر آیندهوون قرار می‌گیرد. دو هفته بعد دقیقا پس از فیفا دی بعدی شاگردان والورده به لندن سفر خواهند کرد تا در ومبلی به مصاف تاتنهام بروند. این دیدار یکی از آخرین بازی‌های باقی مانده ماراتن ۲۴ روزه است. بارسلونا می‌داند نباید در اروپا امتیاز از دست بدهد. حریف دیگر آبی اناری‌ها در مرحله گروهی، اینتر است. تیم کاتالانی در فصل گذشته در شرایط مشابه توانست ۳ بر یک پیروز شود و اسپورتینگ لیسبون را با یک گل شکست دهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان