تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

کارآموز کمک خلبانی به یک سال حبس محکوم شد

کمک خلبانی که چندی پیش فیلم دستگیری وی توسط نیروی انتظامی در فضای مجازی جنجال آفرید، از سوی دادگاه به یک سال حبس و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
کارآموز کمک خلبانی به یک سال حبس محکوم شد
رویداد۲۴ سمیرا کاشی، وکیل مدافع شرکت هوایپمایی روز سه شنبه درباره آخرین وضعیت پرونده فردی که چندی پیش در فضای مجازی عنوان شد کمک خلبان یک شرکت هواپیمایی است، به خاطر افشاگری در خصوص ناایمن بودن هواپیما‌های این شرکت، دستگیر شده اظهار داشت: این فرد کمک‌خلبان کارآموز بود که چندی پیش به‌دلایل فنی و اخلاقی از سوی معلم خلبان خود مورد تأیید قرار نگرفت و شرکت هواپیمایی با او قطع همکاری کرد.
 
این وکیل دادگستری افزود: بعد از قطع رابطه، نامبرده مطالبی را بدون هیچ گونه مستندات و مدارک قانونی و فنی علیه شرکت هواپیمای، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و به همین خاطر در دادسرای جرایم رایانه‌ای، طرح دعوا کردیم.
 
کاشی اضافه کرد: پس از طرح دعوا، پلیس فتا موضوع را بررسی کرد، متهم از سوی دادسرا احضار شد، اما این فرد نه تنها در دادسرا حاضر نشد بلکه به برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» رفت و مطالب خلاف واقعی را مبنی بر ترمز و لاستیک نداشتن هواپیما‌ها و برخی مسائل دیگر عنوان کرد.
 
وکیل مدافع شرکت هواپیمایی ادامه داد: نهایتاً برای این فرد از سوی شعبه دادیاری دادسرای جرایم رایانه‌ای به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد و دادگاه پس از برگزاری جلسه و استماع شکایت و دفاعیات متهم، وی را به یکسال حبس و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
وکیل مدافع شرکت هواپیمایی همچنین به شکایت این شرکت علیه این فرد و رضا رشیدپور به خاطر مسائل عنوان شده در برنامه حالا خورشید در دادسرای فرهنگ و رسانه اشاره کرد و گفت: این شکایت همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی است و در مرحله ابلاغ قرار دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حالا خورشید
نظرات شما
پیشخوان