تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷

جنجال فیلم چند ثانیه‌ای بعد از گل فیرمینو/ تلاش محمد صلاح برای فرار از شایعات منفی +تصاویر

بعد از آنکه یک کلیپ که اتفاق‌های بعد از گل روبرتو فیرمینیو به پاری سن ژرمن را نشان می‌داد جنجال زیادی به پا کرد، هوادران لیورپول به دفاع از ستاره‌ی تیم‌شان محمد صلاح پرداختند.

رویداد۲۴ در بعضی تصاویر منتشر شده از بازی لیورپول و پاری سن ژرمن، بعد از گل دیر هنگام فیرمینیوی برزیلی که پیروزی ۳-۲ قرمز‌های آنفیلد را ممکن کرد یورگن کلوپ به سبک و سیاق همیشگی خود در حال شادی کردن دیده می‌شود. اما در پشت سر کلوپ، صلاح در حالی به تصویر کشیده شده که تنها روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و یک بطری آب را به زمین می‌اندازد. بعد از انتشار این عکس، جنجال‌های زیادی به راه افتاد و بعضی هوادران لیورپولی از ستاره‌ی مصری محبوب‌شان ناراحت شدند.

صلاح در مقابل پاری سن ژرمن شب سختی را سپری کرد. او چند بار توپ را از دست داد، درحالیکه می‌توانست آن توپ‌ها را به موقعیت‌های خطرناک تبدیل کند. بعد هم گل او به دلیل اینکه داور خطای دنیل استوریج روی آلفونس آرئولا دروازه‌بان PSG را گرفت از طرف داور مردود شد.

اما در انگلیس، وقتی از ریو فردیناند و مایکل اوون که به عنوان کارشناس در پخش زنده‌ی این بازی شرکت داشتند، نظرشان درباره‌ی این اتفاق پرسیده شد، هر دو سعی کردند احتمال وجود ناراحتی بین صلاح و هم‌تیمی‌هایش را کوچک و کم‌اهمیت جلوه دهند.

ریو فردیناند گفت:" امیدوارم صلاح به خاطر شادی از گل فیرمینیو این کار را کرده باشد. با توجه به رابطه‌ی قوی دوستانه‌ای که در زمین بین آن‌ها برقرار است به اعتقاد من صلاح در حال شادی است، اما به شیوه‌ی خودش. اگر به ابتدای تصویر دقت کنید، دست‌های او بالا است".

اوون هم به این سوال جواب کوتاهی داد و گفت:" به نظر من دارد شادی می‌کند".

چیزی نگذشت که هواداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی کلیپی را منتشر کردند که چند ثانیه قبل از این تصاویر را نشان می‌داد. در این کلیپ دست‌های صلاح از هم باز شده و کاملاً مشخص است که او از دیدن به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش تیمش خوشحال است.

جنجال فیلم چند ثانیه‌ای بعد از گل فیرمینو/ تلاش محمد صلاح برای فرار از شایعات منفی

جنجال فیلم چند ثانیه‌ای بعد از گل فیرمینو/ تلاش محمد صلاح برای فرار از شایعات منفی

جنجال فیلم چند ثانیه‌ای بعد از گل فیرمینو/ تلاش محمد صلاح برای فرار از شایعات منفی

برچسب ها: محمد صلاح ، لیورپول
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان