تاریخ انتشار: ۰۶:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۷
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

سلبریتی‌ها زیر تیغ/ نقد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به چهره‌های مشهور چیست؟ +جدول

خط قرمز اصولگرایان در نقد سلبریتی‌ها، صحبت درباره حاکمیت، مخالفت با اعدام‌، مخالفت با حضور نظامی ایران در سوریه و مواردی از این دست بوده که از سوی چهره‌های مشهور بیان شده است.

سلبریتی ها زیر تیغ اصولگرایان

رویداد۲۴ زیاد نیستند کانت‌های توئیتری که جایگاه خوبی در سایت‌های اصولگرا دارند؛ کاربرانی که برخی از آنها خود را شیفته رائفی پور معرفی می‌کنند و معمولا همه آنها زیر اکانت‌های پرطرفدار اصولگرا لایک می‌زنند یا زیر اکانت منتقدان اصولگرایان، انتقاد و اعتراض دارند. بحث روز گذشته آنها با ترانه علیدوستی و مهناز افشار از نمونه همین اعتراض‌هاست؛ یکی از کاربران اصولگرای توئیتر به این دو بازیگر طعنه زده بود و نوشت «اجازه دهید اول تروریست بودن این افراد برای ترانه و مهناز مشخص شود، بعد موضع گیری کنید.» اشاره او به انتقاد بعضی هنرمندان کشور به احکام سنگین فعالان سیاسی به خصوص بعد از اعتراضات دی ماه بود.

صفحه اول سایت مشرق نیوزدر روزهای گذشته محل بازنشر توئیت‌هایی از این دست بوده است. در واقع بعد از انتخابات 96 و حمایت هنرمندان از گزینه‌ای که مطلوب گردانندگان مشرق نیوز نبود، این رسانه دست در دست چند رسانه اقماری (جام جم، خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان و ...) انتقادات تندی را به چهره‌های سرشناس کشور وارد کرده است. البته این انتقاد از سوی اصلاح‌طلبان هم مطرح شده است. زمانی اصلاح‌طلبان به فرهاد جعفری نویسنده نقدهای تند داشتند و گفته شد کتاب او به انتشارات بازگردانده شد. قیمت کتاب صابر در این روزها انتقادی است که البته اصولگرایان و اصلاح ‌طلبان در آن مشترکند. با اینهمه انتقادهای اصولگرایان چندان به قیمت یک کتاب یا انتشار کتاب مربوط نیست و تنها به انتقادهای محتوایی مربوط می‌شود. خط قرمز اصولگرایان در نقد سلبریتی‌ها، صحبت درباره حاکمیت، مخالفت با اعدام‌، مخالفت با حضور نظامی ایران در سوریه و مواردی از این دست بوده است.

جدول زیر مهمترین انتقادها علیه سلبریتی‌ها را نشان می‌دهد:

سلبریتی ها زیر تیغ اصولگرایان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان