تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
یاسر عرب؛

از دکور های گران قیمت تا دستمزدهای میلیاردی سلبریتی ها

 

مهران مدیری

رویداد۲۴ دکور برنامه دورهمی یک میلیارد و صد میلیون هزینه اش شد. (حالا می گذریم از نزدیک هفت ملیارد تومان هزینه دستمزد آقای مهران مدیری!)

 

به گزارش رویکرد امروز؛ یاسر عرب در یادداشتی تلگرامی نوشت؛ وقتی پست بالا را گذاشتم بعضی دوستان تعجب کردند که مگر می شود این رقم ها برای دکور هزینه شود؟
اولا من رقم پایه را نوشتم.
دوما اگر قرار به ارائه ای از وضعیت بریز و بپاش های دکور های بی سر و ته سازمان باشد باید بگویم وضعیت قابل تصور برای عموم مردم نیست!

فقط دکور برنامه دورهمی یک ملیارد و صد میلیون هزینه اش شد.
(حالا می گذریم از نزدیک هفت ملیارد تومان هزینه دستمزد آقای مهران مدیری!)

با اینکه علاقه ای به افشاگری و رو کردن سند ندارم اما تا ساعتی دیگر چند نمونه را همراه با سند می گذارم تا ببینید وقتی "نظارتی" بر سازمان صدا و سیما از طرف نمایندگان جمهور مردم نمی شود اوضاع آن (به غیر بحث های محتوایی و سیاسی کاری و دروغگویی سیستماتیک) از چه قرار است؟

سند (1)

 

 

سند (2)

 

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهران مدیری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
1
1
دستمزد مجری گری و کارگردانی مهران مدیری رو تقسیم بر تعداد قسمت ها که بکنیم چیزی حدود چهل و هفت میلیون تومان برای هر قسمت میشه که قبلا هم این عدد عنوان شده بود. چند بار می خواین از این خبر نون بخورین؟ قبلا هم عرض کردیم خدمتتون نوش جونش! اصلا برای مهران مدیری این رقم زیاد نیست. خیلی بیشتر از این ارزش داره. دو سال وقت گذاشت و پربییننده ترین و بهترین برنامه تلویزیون رو ساخت و ملتی رو از افسردگی نجات داد.
فدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
سلام نوش جون اقای مهران مدیری ودوستان راستی خبر جدید ندارین از پدر کمدی ایران دلمون براشون تنگ شده مردی از بس برنامه های مرده نگاه کردیم دلمون واسه دورهم ی تنگ شده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان