تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
در نشست خبری لیونل اسکالونی مطرح شد

چرا مسی به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد؟

ستاره آرژانتینی با مشورت لیونل اسکالونی در دو دیدار دوستانه آینده آلبی سلسته حضور نخواهد داشت.
چرا مسی به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد؟
رویداد۲۴ به نقل از آس، لیونل اسکالونی در نشست خبری حاضر شد و درباره لیونل مسی و دلایل دعوت نشدن این بازیکن به تیم‌ ‌ملی آرژانتین صحبت کرد. سرمربی موقت آلبی سلسته گفت: تنها در فهرست جدید درباره مسی صحبت می‌شود. پیش از این نیز در این رابطه صحبت کرده بودیم. حضور او در کوپا آمه‌ریکا مربوط به من نیست. ما درباره حال حرف می‌زنیم و دلیلی ندارد به کوپا آمه‌ریکا بپردازیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین اواخر مهر در دو دیدار دوستانه به مصاف عراق و برزیل می‌رود. مسی در این دو دیدار تیم‌ ‌ملی را همراهی نخواهد کرد. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: ۱۰ روز پیش با مسی صحبت کردم. پس از مکالمه‌مان تصمیم گرفتیم در این دو بازی حضور نداشته باشیم. با اور بانگا و آنخل دی ماریا نیز صحبت کردم و شرایط را برای آنها توضیح دادم. به آنها گفتم می‌خواهیم بازیکنانی را فرا بخوانیم که از وضعیت‌شان آگاهی پیدا کنیم.

با دعوت نشدن مسی غیبت این ستاره آرژانتینی در تیم‌ ‌ملی به ۱۰۰ روز می‌رسد. به احتمال فراوان مهاجم بارسلونا تابستان سال آینده در تیم‌ ‌ملی حضور داشته باشد. آرژانتین باید در کوپا آمه‌ریکا به رقابت بپردازد و این بازی‌ها یکی از آخرین شانس‌های مسی برای کسب جام با کشورش است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: لیونل مسی ، بارسلونا
نظرات شما
پیشخوان