تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
قهرمان وزنه‌برداری در مازندران پست گرفت؛

بهداد سلیمی عضو هیات وزنه‌برداری مازندران شد

بهداد سلیمی پس از خداحافظی با دنیای قهرمانی در وزنه برداری استان مازندران پست گرفت.
بهداد سلیمی عضو هیأت رییسه هیأت وزنه‌برداری مازندران شد
رویداد۲۴ بهداد سلیمی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، صاحب یک سمت جدید شد و به عضویت هیات رییسه هیات وزنه برداری استان مازندران درآمد.

عباس رحیمی رییس هیات وزنه برداری مازندران ر این مورد گفت: بهداد سلیمی مانند بزرگانی، چون حسین توکلی شناسنامه وزنه برداری مازندران است. البته این سمت برای سلیمی کوچک است، اما وجودش می‌تواند به جوان‌ها و نوجوان‌ها کمک کند و برای همه انگیزه باشد. البته ما نمی‌خواهیم بهداد هر روز بیاید، اما در جلسات و دیگر مراسم‌ها از وجودش استفاده می‌کنیم و با او هم فکری خواهیم کرد. بهداد هم همیشه پای کار است و زمانی که با او صحبت کردم، استقبال کرد.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که تصمیم ندارید از وجود بهداد برای پرورش نسل جدید وزنه برداری مازندران استفاده کنید، تصریح کرد: بهداد هر طور که بخواهد در استان مازندران کار کند ما حامی او خواهیم بود. خانه وزنه برداری ما دارد کاملا آماده می‌شود و اگر بتوانیم از وجود او و حسین توکلی برای آموزش نوجوانان و جوانان حتی به صورت مقطعی استفاده کنیم، خیلی خوب است. اگر هم خودشان بخواهند باشگاه یا مجموعه‌ای برای آموزش وزنه برداران داشته باشند، ما کمک خواهیم کرد.

او با اشاره به اعزام دو وزنه بردار نوجوان به المپیک آرژانتین گفت: با توجه به اینکه هر دو نفر وزنه برداران اعزامی از مازندران هستند پیش از اعزام با آن‌ها صحبت کردیم و به حساب هر کدام یک میلیون تومان واریز کردیم و امیدوارم در المپیک آرژانتین موفق باشند.

رحیمی در مورد مشکلات زیر ساختی وزنه برداری استان مازندران گفت: تمام هم و غم خود را برای درست کردن مشکلات زیر ساختی شهرستان‌های استان گذاشته ایم و همچنین در نظر داریم به صورت جدی‌تر روی وزنه برداری بانوان کار کنیم تا در رویداد‌های آینده حضور پر رنگ‌تری داشته باشیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان