تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
در حضور وزیر ورزش و جوانان در جاکارتا؛

تیر جوانمردی به طلا نشست

فینال رقابت‌های تیراندازی ۵۰ متر با حضور دو نماینده ایران انجام شد که نماینده ایران بار دیگر قهرمانی را از آن خود کرد.
تیر جوانمردی به طلا نشست
رویداد۲۴ در فینال تیراندازی ماده ۵۰ متر میکس ساره جوانمردی و سمیرا ارم روی خط آتش ایستادند تا با نمایندگانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

در این رقابت نفس گیر که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در مجموعه تیراندازی سانایان شاهد تلاش دو تیرانداز ایرانی بود، جوانمردی توانست با عبور از همه رقبای خود به عنوان قهرمانی برسد.

دو ورزشکار از هند، صاحب گردن آویز نقره و برنز شدند و سمیرا ارم از ایران در جایگاه ششم این رقابت ایستاد.
 
ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در ماده ۵۰ متر خفیف (میکس) گفت: همواره رکوددار و قهرمانان این رشته از کشور‌های کره جنوبی و چین بودند، اما ۴، ۵ سالی است که توانسته‌ایم این مدال را از چنگ‌شان دربیاوریم.

او اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم یک پاراآسیایی دیگر هم گذشت و حداقل در رشته ۵۰ متر توانستم برای کشورم مدال طلا کسب کنم. بار دیگر ثابت شد با بضاعت کم و اندک از جمله نبود فشنگ کافی برای تمرین یا معضلات دیگری که در شرایط اقتصادی داریم، باز هم می‌توانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسوولان ورزش کشور باشد تا شرایط بهتری را فراهم کنند و کسب مدال طلا در پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز تکرار شود.

جوانمردی در مورد سایر مسابقاتی که در آن شرکت خواهد کرد، گفت: در این دوره تنها در دو ماده شرکت خواهم کرد. ۵۰ متر خفیف که در آن توانستم مدال طلا را کسب کنم و ۱۰ متر بادی که اگر مردم دعایم کنند، در مسابقه فردا در ۱۰ متر بادی نیز دل‌شان را شاد خواهم کرد.

قهرمان پاراآسیایی جاکارتا در رشته ۵۰ متر میکس در پایان در مورد احتمال جابه‌جا کردن رکورد در ۱۰ متر بادی اظهار کرد: نمی‌توانم قولی در این مورد بدهم. شاید گفتن این که مدال می‌گیرم راحت‌تر باشد. در تیراندازی نمی‌توان قول داد، اما مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم ایران تمام تلاشم را به کار می‌گیرم و ان‌شاءالله اتفاق خوبی در نهایت رخ بدهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان