تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
۵ مدال دیگر ایران در پاراآسیایی؛

قلعه‌ناصری پنجمین طلایی ایران

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، چهار مدال دیگر به نمایندگان ایران رسید و ملی‌پوش جودو هم برنز گرفت.
قلعه‌ناصری پنجمین طلایی ایران
رویداد۲۴ در ادامه رقابت‌های دوومیدانی پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ۴ نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک کلاس ادغامی F۵۴/۵۵/۵۶ به رقابت با حریفان پرداختند که در نهایت طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

علیرضا قلعه ناصری با رکورد ۱۲.۴۳ طلا گرفت، جلیل باقری با حد نصاب ۱۴.۳۷ به مدال نقره دست یافت و حامد امیری با رکورد ۱۲.۳۰ صاحب مدال برنز شد.

همچنین در پرتاب نیزه علی امیدی مدال برنز بدست آورد.

اما در جودو، میثم بنی طبا جودو کار نابینای وزن ۶۰ کیلوگرم ایران با غلبه بر حریف هندی خود، مدال برنز سومین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را از آن خود کرد. او در یک مبارزه سخت و نفس گیر که تا ثانیه‌های پایانی با تساوی در جریان بود توانست در ۲۰ ثانیه آخر با امتیاز ایپون از سد حریف خود بگذرد.
 
علیرضا قلعه‌ناصری پس از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب دیسک کلاس ادغامی F۵۴/۵۵/۵۶ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم دل مردم عزیز ایران را شاد کنم. با این سرماخوردگی که داشتم، فکرش را نمی‌کردم که به مدال طلا برسم.

وی در ادامه افزود: این مدال طلا را در ابتدا تقدیم می‌کنم به مردم کشورم و بعد از آن به پدر و مادرم.

پرتابگر طلایی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ با اشاره به رقابت خود با دیگر پرتابگران ایران در این ماده خاطر نشان کرد: رقابت با ورزشکاران هموطن خیلی سخت است. ما تصور می‌کردیم من به مدال نقره می‌رسم، جلیل (باقری) طلایی می‌شود و حامد (امیری) به مدال برنز دست پیدا می‌کند، اما برعکس شد و رقابت سختی داشتیم. رقابت با هم‌تیمی‌ها و افرادی که در کنارشان تمرین می‌کنید، سخت است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان