تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

مولاوردی: مخالفان، مجلس را به توپ بسته‌اند

عضو کابینه دولت دوازدهم درباره خائن خواندن ۱۴۳ نماینده موافق لایحه CFT در برخی رسانه‌های مخالف دولت گفت: این کار خوبی نیست، پیام مثبت و امیدبخشی به جامعه نمی‌دهد.
رویداد۲۴  شهیندخت مولاوردی اظهار کرد: روزگاری به طور فیزیکی مجلس را به توپ بستند و الان با انواع و اقسام شیوه‌ها همچون ارسال پیامک تهدید و نفرین سعی کردند، مجلس را مورد ارعاب و تهدید قرار دهند.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه طرح چنین نسبت‌هایی خطاب به موافقان لایحه CFT به هر شکل درست نبود، یادآور شد: انتظار بود بعد از اعلام قرائت دیدگاه رهبر معظم انقلاب توسط آقای لاریجانی رئیس مجلس و روشن شدن تکلیف موضوع، این کار‌ها ادامه پیدا نکند، اما ادامه یافت و این اتفاق برای همه جای سئوال دارد.

وی در واکنش به هجمه و انتقاد‌هایی که درباره CFT به دولت شد، گفت: این کار جوانمردانه نبود و پیام خوبی نداشت. در واقع بازی یک قاعده دارد، این شیوه‌ها در چارچوب قاعده بازی نبود.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی یادآور شد: هنوز پروسه قانونی درباره مصوبه CFT کامل و نهایی نشده و شورای نگهبان و مجمع تشخیص باید نظر دهند. امیدواریم در ادامه مسیر در چارچوب منافع ملی تصمیمی اتخاذ و نهایی شود که منافع ملی کشور را تأمین کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان