تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷
قیمتها کاسته شد؛

بهای دلار در بازار امروز

بازار ارز امروز هم با حضور صرافی ها و البته تعداد کمی از دلالان رونق داشت و نرخ ارز در آن عمدتا در کانال ۱۳ هزار تومانی بر روی تابلو صرافی ها نشسته بود و معامله می شد.

رویداد۲۴ گزارش های میدانی حکایت از آن دارد که بیشتر صرافی ها نرخ دلار را در کف قیمتی ۱۳ هزار و  ۷۰۰ از مردم خریداری کرده و ۱۴ هزار و ۱۴۰ تومان به مردم می فروختند. همچنین هر یورو در کف قیمتی ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان از مردم خریداری شده و به آنها در سقف قیمتی ۱۶ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته می شد.

در عین حال دلالان نیز مشغول به کار بودند و در قیمت هایی نزدیک به تابلوی صرافی ها تلاش داشتند تا ارزهای در دست مردم و فروشندگان را خریداری نمایند این در حالی است که برخی صرافی ها همچنان از خرید ارز امتناع می کردند.

بررسی های میدانی نشان می دهد برخی صرافی ها هر دلار را ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می خریدند و ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می فروختند و برخی به نرخ ۱۴ هزار تومان از مردم خرید کرده و با ۱۰۰ تومان اختلاف به ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می فروختند. در این میان بودند صرافی هایی که هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان از مردم خریداری کرده و ۱۳ هزار و ۹۲۰ تومان می فروختند و برخی دیگر نیز ۱۳ هزار و ۷۵۰ بابت هر دلار می پرداخت و ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان از مردم دریافت می کردند.

تابلو یکی از صرافی ها ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان برای خرید و ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان را برای فروش تعیین کرده بود اما در مورد یورو برخی صرافی ها هر یورو را ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان می خریدند و ۱۶ هزار و ۲۶۰ تومان می فروختند و برخی دیگر نیز برای خرید هر یورو از مردم ۱۶ هزار و ۵۰ تومان پرداخت کرده و ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان می فروختند. در نهایت برخی دیگر هر یورو را ۱۶ هزار و ۳۰۰ می خریدند و ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان می فروختند.

منبع: مهر
برچسب ها: کاهش ، دلال ، صرافی
نظرات شما
پیشخوان