تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

تغییر چهره رونالدویی علی علیپور +فیلم

غافلگیر کردن هواداران توسط فوتبالیست‌ها در دنیا اتفاق تازه‌ای نیست، ولی علی علیپور برای اولین بار در ایران به دنیال این ماجراجویی جالب است.
تغییر چهره رونالدویی علی علیپور +فیلم
رویداد۲۴ علی علیپور ستاره تیم فوتبال پرسپولیس از دو روز قبل با انتشار تصویری گریم شده از خود، وعده داده بود که هواداران را سورپرایز خواهد کرد. او سرانجام با انتشار یک پست جدید در صفحه اینستاگرامش، برنامه‌ای که وعده اش را داده بود، به نمایش گذاشت.

ماجرا از این قرار است که علی‌پور توسط یک گریمور، ریش و موی بلند می‌گذارد و به نمایشگاه الکامپ می‌رود و در محوطه آن، روپایی می‌زند. او بعد از اینکه چند دقیقه روپایی می‌زند، ریش و موی مصنوعی خود را جدا می‌کند و افراد کم تعدادی که آن جا هستند برای علی‌پور دست می‌زنند. در صحنه‌ای دیگر هم علی علیپور به جای اینکه با هواداران عکس بگیرد یا با آن‌ها صحبت کند، به سرعت در حال راه رفتن است تا نمایشگاه را ترک کند.

علی علیپور وعده داده بود که هواداران را سورپرایز می‌کند، اما در دو کلیپی که او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، اثری از سورپرایز شدن هواداران دیده نمی‌شود، یا حداقل اینکه کلیپ طوری تدوین شده که نمی‌تواند سورپرایز شدن افراد حاضر در آن محوطه را نشان دهد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان