تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷
دادستان تهران آماده برخورد!

قوه قضائیه به دولت هشدار داد/ دادستان کل کشور: حضور زنان در وزشگاه ادامه پیدا کند، برخورد قضایی می‌کنیم

حضور زنان در ورزشگاه آزادی با انتقاد شدید دادستان کل کشور مواجه شد. او هشدار داده است در صورت تکرار به دادستان تهران دستور برخورد می‌دهد.
حضور زنان در وزشگاه ادامه پیدا کند، برخورد قضایی می‌کنیم
 
رویداد۲۴ روز گذشته دیدار تیم‌های ایران و بولیوی در حالی انجام شد که زنان اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند. با اینهمه قوه قضائبه به این موضوع واکنش نشان داده است. حجت‌الاسلام‌ محمدجعفر منتظری از حضور شب گذشته زنان در ورزشگاه آزادی گلایه کرده و گفته است: سزاوار جمهوری اسلامی نیست که مسئولان ورزشی زمینه ایجاد گناه در جامعه را فراهم کنند.

او گفته است به مدیران در نظام جمهوری اسلامی اجازه ایجاد بستر گناه در جامعه را نخواهیم داد؛ آن‌ها باید حرمت جامعه را حفظ کنند، اگر با نصیحت و تذکر، این حرکت‌ها ادامه داشت برخورد قضایی خواهیم داشت و اگر تکرار شود دستور می‌دهم به دادستان تهران تا ورود کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه برخی دنبال این هستند که حریم‌ها را بشکنند، ادامه داد: وقتی خانمی به ورزشگاه می‌رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه عریان مواجه می‌شود، گناه اتفاق می‌افتد؛ به حریم خصوصی مردم کاری نداریم، اما در مجامع عمومی کسی حق آسیب رساندن به حریم عمومی را ندارد. قرار نیست در منظر عمومی هر کس هرطور که دلش خواست لباس بپوشد یا رفتار کند.
 
به گزارش رویداد۲۴ در پی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی، یزای نخستین بار، تعداد محدودی از هواداران زن در ورزشگاه آزادی بازی تیم ملی را مشاهده کردند که البته این مجوز برای افراد خاص بود و شامل خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم‌های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و البته تعدادی همیار هوادار زن می‌شد.
 
حضور اندک بانوان در ورزشگاه آزادی بدون حاشیه برگزار شد و وزیر ورزش آن را اقدامی مثبت در ورزش کشور توصیف کرد. با اینمهمه قوه قضائیه اعلام کرده در صورت تکرار با آن برخورد خواهد کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان