تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس در فاصله 72 ساعت تا حساس ترین بازی فصل

پرسپولیس در حال حاضر چند مصدوم دارد که به دیدار با نماینده قطر خواهند رسید.
آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس در فاصله 72 ساعت تا حساس ترین بازی فصل
رویداد۲۴ حالا تنها ۷۲ ساعت تا آغاز حساس‌ترین بازی فصل فوتبال ایران در سطح باشگاهی باقی مانده باشد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در ورزشگاه مملو از تماشاگر ورزشگاه آزادی از السد و ستاره‌های پرشمارش در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرایی کنند و برای رسیدن به فینال تلاش کنند.

بدون تردید نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس، وضعیت مصدومان تیم است که آیا به بازی سه شنبه خواهند رسید یا خیر. مهمترین بازیکن در این بین کمال کامیابی نیا است. بازیکنی که در دیدار با نود ارومیه بازهم از ناحیه کتف دچار مشکل شد و درصد زیادی به بهبودی اش نبود، اما حالا شنیده می‌شود او مشکلی برای دیدار با نماینده قدرتمند قطر ندارد و می‌تواند بعد از غیبت در بازی رفت به دلیل محرومیت این بار به میدان برود.

این پایان ماجرای مصدومان البته نیست. گادوین منشا و امید عالیشاه هم مصدومیت جزئی داشتند که البته آنقدر جچدی نیست که اجازه ندهد آن‌ها در برابر السد به میدان بروند. در این بین تنها حسین ماهینی است که قطعا این بازی را از دست می‌دهد. او در بازی دربی دچار پارگی رباط صلیبی شد.

دیگر خبر خوب در این بین بازگشت محسن ربیع خواه خواهد بود. این بازیکن در صورت صلاحدید برانکو می‌تواند یا در پست دفاع کناری یا هافبک دفاعی به میدان برود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان