تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
برانکو:

هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد/ بازی با السد مهم‌ترین بازی در ۱۰ سال اخیر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مطمئن است که هواداران این تیم در بازی برابر السد ورزشگاه را کاملا پر می‌کنند.
هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد/ بازی با السد مهم‌ترین بازی در ۱۰ سال اخیر است
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر شنبه در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: شاید مهم‌ترین بازی در ۱۰ سال اخیر این بازی با السد باشد. این فرصت خوبی برای بازیکنان است تا به فینال برسند. می‌دانیم چه انتظاراتی از ما وجود دارد. انتظارات از طرف هواداران. من مطمئن هستم که آن‌ها ورزشگاه را کاملا پر می‌کنند و ما را حمایت می‌کنند. همین‌طور انتظارات از طرف رسانه‌ها. همه انتظار دارند که همه را شاد کنیم. می‌دانیم که کار ما خیلی سخت خواهد بود، چون ما نیمه اول را فقط در دوحه گذراندیم. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند کیفیت بالایی دارند.

او ادامه داد: سختی دیگر کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند هر تیمی را در آسیا ببرند. دیدید که در تهران برابر استقلال چگونه بازی کردند. بازی بسیار سختی در انتظار ما است، اما به بازیکنانم اعتماد دارم. به نظم و تمرکزشان. ایمان داریم که همگی با هم شاد خواهیم بود.

برانکو درباره هواداران هم بیان کرد: قبل از هر چیزی از هواداران برای حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. تمام حمایت‌هایی که نه فقط الان بلکه در چهل سال اخیر از تیم کرده‌اند. واقعا می‌گویم که آن‌ها یار دوازدهم ما هستند. ورزشگاه پر خواهد شد و من از این بابت خوشحال هستم. خوشحال هستیم که چنین بازی انجام می‌دهیم. طبیعی است که ما به دنبال برد و راهیابی به فینال هستیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان