تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

شریعتمداری فردی توانمند است

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه استیضاح هستم، گفت: در شرایط فعلی به جای امید دادن به مردم، ناامیدشان کرده و با این کار به مملکتمان ضربه وارد می کنیم.

شریعتمداری فردی توانمند استیوناتن بت‌کلیا، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،در خصوص وزای پیشنهادی رییس جمهور گفت: دکتر شریعتمداری فردی توانمند است اما جوی در مجلس راه افتاده که ایشان در زمان وزارت صمت موفق نبودند.وی ادامه داد: گلایه وزیر راه و شهرسازی این بود که امکانات کافی در اختیار ندارد. وزارت راه و شهرسازی نیازمند بودجه است اما کمترین بودجه به اعتبارات عمرانی اختصاص می یابد و به صورت کامل پرداخت نمی شود.


بت‌کلیا بیان کرد: آقای رحمانی برای وزرات صمت گزینه مناسبی است. ایشان با توجه به اینکه چندین دوره در مجلس حضور داشته و چند سال رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودند، بیشترین رای را خواهند آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: علی ربیعی وزیر کار سابق عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه مظلوم واقع شد. وزرایی که باید استیضاح می شدند، نشدند و وزرایی که عملکرد خوبی داشتند استیضاح شدند. مجلس با استیضاح هایش می خواست که رییس جمهور به هر نحوی پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه استیضاح هستم، افزود: در شرایط فعلی به جای امید دادن به مردم، ناامیدشان کرده و با این کار به کشور ضربه وارد می شود. این گونه رفتار مجلس با دولت به ضرر کشور است و بیشتر به ناامنی دامن می زند.

منبع: مدآرا

نظرات شما
پیشخوان