تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سخنگوی هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

اقدام برای بستن چند سایت متخلف فروش بلیت هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به نظارت گسترده بازرسان دفتر نظارت این سازمان گفت: اقدامات لازم برای بسته شدن چند وبسایت فروش بلیت هواپیما که گرانفروشی نموده بودند انجام شده است.
اقدام برای بستن چند سایت متخلف فروش بلیت هواپیما
رویداد۲۴ رضا جعفرزاده امروز شنبه در گفتگو با رادیو اربعین با تاکید بر توافق مدیران شرکت‌های هواپیمایی برای اعلام نرخ پرواز‌های اربعین ادامه داد: با توجه به گزارشات رسیده و بررسی‌های بازرسان این سازمان یک دفتر خدمات مسافرتی هوایی به دلیل عدم رعایت قیمت اعلام شده لغو مجوز شد.

وی افزود: امکان تعلیق و لغو مجوز دفاتر هواپیمایی دارای مجوز بند الف. در اختیار سازمان هواپیمایی کشور است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پرواز‌های فوق العاده برای اربعین گفت: تعداد پرواز‌ها برای این ایام علاوه بر پرواز‌های برنامه‌ای به ۵۱۲ پرواز فوق العاده رسید.

رضا جعفر زاده با تاکید بر لزوم تامین ایمنی و سلامت پرواز‌ها به صورت عملیاتی افزود: برای نظارت اقدامات امنیتی و عملیاتی پنج تیم بازرسی فنی عملیاتی به فرودگاه‌های نجف و بغداد اعزام شده اند.

شایان ذکر است قیمت مورد توافق مدیر عاملان شرکت‌های هواپیمایی برای نرخ بلیت پرواز‌های اربعین تهران بغداد تهران و تهران نجف تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت پرواز‌های مشهد نجف مشهد و مشهد بغداد مشهد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نصف این مبالغ برای مسیر‌های یک طرفه اعلام شده است و هرگونه فروش بلیت با نرخ بیش از مبلغ تعیین شده تخلف محسوب می‌شود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان