تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
فرمانده مرزبانی ایلام:

تردد فقط با داشتن ویزا و گذرنامه امکان‌پذیر است/ تردد روان در مرز مهران

یحیی الهی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، گفت: داشتن مدارک و مجوز‌های لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.
 رویداد۲۴ فرمانده مرزبانی ایلام از تردد زائران در امنیت و آرامش کامل در مرز مهران خبر داد و گفت: خروج از مرز مهران بدون گذرنامه و ویزا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، یحیی الهی با اشاره به اینکه تردد در مرز مهران با سهولت و آرامش کامل در حال انجام است، اظهار کرد: مرز مهران شور و حال حسینی دارد، مشتاقان اهل بیت و عزاداران حسینی (ع)، در کاروان‌های مختلف به این شهر مرزی می‌آیند، سختی‌ها و مشقت‌ها را با جان و دل می‌خرند تا با خاطری آسوده و با آرامش بتوانند از مرز مهران خارج و به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: داشتن مدارک و مجوز‌های لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با تقدیر و تشکر از مردم در همکاری با نیرو‌های انتظامی و مرزبانان مستقر در پایانه مرزی مهران، از زائران و عاشقان حسینی خواست که با در دست داشتن گذرنامه و ویزا و دیگر مجوز‌های قانونی به پایانه مرزی مهران مراجعه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان