تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

بازگشت پرواز‌های اربعین از فردا / اعزام تیم بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه نجف

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پرواز‌های ایام اربعین از فردا خبرداد و گفت: تیم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.
 رویداد۲۴ رضا جعفرزاده اظهارداشت: بنا به درخواست شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و العراقیه ۷۴۹ مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه‌ای و فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۱۳ مجوز به صورت فوق العاده صادر شده که ۸۷ مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و ۴۲۶ مجوز برای شرکت‌های ایرانی صادر شده است.

جعفرزاده با بیان اینکه هرگونه تخلف احتمالی در کمترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پرواز‌های اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران فروشی به آن دست یافتند در خصوص اینگونه موارد اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری آماده صدور مجوز برای شرکت‌هایی هواپیمایی به صورت فوق العاده است، از متقاضیان سفر اربعین خواست که توجهی به نرخ‌های برخی از سایت‌های غیر مجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و مراکز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir و یا سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی به نشانی www.aira.ir دنبال کنند.

گفتنی است؛ فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مشهد مقدس پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در عملیات پرواز‌های اربعین حسینی به شمار می‌روند.
نظرات شما
پیشخوان