تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

سالک: برای هر بازی برنامه داریم/ سایپا یکی از مدعیان قهرمانی است

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به خوبی سه بازی گذشته سایپا را آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم هر آنچه را که خواسته بودم اجرا کردند.
سالک: برای هر بازی برنامه داریم/ سایپا یکی از مدعیان قهرمانی است
رویداد۲۴ رضا سالک، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از کسب پیروزی ارزشمند سه بر صفر برابر میزبانش سایپا در هفته چهارم لیگ برتر درباره این پیروزی مهم اظهار کرد: در ابتدا این برد را به هواداران متعصب خاتم و بازیکنان خوبم تیم تبریک می‌گویم. سایپا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر است و از بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی بهره می برد.
 
متاسفانه تیم ما در دقیقه ۹۰ بسته شد و طبیعی بود که در هفته‌های اول هماهنگی لازم را نداشته باشیم اما به لطف بازیکنان با تجربه ای که در اختیار داریم خوشبختانه سرعت هماهنگی بیشتر شده است و در آینده نیز به شرایط ایده‌آل ما خواهیم رسید.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه صحبت‌هایش گفت: بخوبی سه بازی گذشته سایپا را آنالیز کرده بودیم و خوشبختانه بازیکنانم هر آنچه را که خواسته بودیم اجرا کردند. خاتم هم با بازیکنانی که در اختیار دارد تیم بزرگی است و هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم برای هر بازی نیز برنامه خاصی داریم.

سالک در پایان صحبت‌هایش درباره صحنه های متعدد داوری که بازیکنان دو تیم به آن اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: در ست نخست فکر نمی‌کنم نظری افشار دست سال افزون را گرفته باشد چراکه داور دوم که کنار او بود رای به سود تیم ما داد. در ست سوم نیز من صحنه را ندیدم اما بالاخره اشتباهات در والیبال طبیعی است و داوران نیز اشتباه می‌کنند.

همچنین پیمان اکبری که پس از این شکست به داوری معترض تمام بازیکنانش را در داخل رختکن جمع کرد و در نشست خبری پایان بازی نیز حاضر نشد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: والیبال ، خاتم
نظرات شما
پیشخوان