تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷
براساس آخرین اخبار بازار مسکن؛

لیست آپارتمان‌های تا سقف یک میلیارد تومان

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند حجم معاملات خرید و فروش طی چند روز ابتدایی آبان ماه نسبت به ماه گذشته با کاهش مواجه شده است.

رویداد۲۴ به گفته آن‌ها معدود متقاضیان مصرفی حاضر در بازار نیز حاضر به خرید دسته‌ای از واحد‌های مسکونی می‌شوند که قیمت پیشنهادی ارائه شده برای آن‌ها مناسب و مطابق با قدرت خرید آن‌ها باشد. به‌طوری که آپارتمان‌های مسکونی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان راحت‌تر از سایر گروه‌ها خرید و فروش می‌شوند.

گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن نیز این موضوع را تایید می‌کند. مطابق با تازه‌ترین گزارش ارائه شده از سوی این مرجع، توزیع فراوانی تعداد واحد‌های مسکونی معامله شده بر حسب ارزش هر واحد حاکی از آن است که طی یک ماه گذشته واحد‌های مسکونی با ارزش ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۸/ ۱۷درصد بیشترین سهم از معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک را به خود اختصاص داده‌اند.
 
در عین حال، آپارتمان‌های مسکونی با ارزش ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان و واحد‌های مسکونی با ارزش ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان به ترتیب سهم ۱۶ درصد و ۲/ ۱۱ درصدی از مجموع معاملات یک ماه در شهر تهران داشته‌اند.

در مجموع در این ماه ۴/ ۴۸ درصد از معاملات خرید و فروش با ارزش کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان معامله شده‌اند.
 
لیست آپارتمان‌های تا سقف یک میلیارد تومان
نظرات شما
پیشخوان