تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
برانکو:

هیچ چیز غیرممکن نیست و فقط سخت است / در بازی برگشت یار دوازدهم را خواهیم داشت

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی برابر کاشیما آنتلرز گفت: داور یک کارت قرمز به حریف نداد و میلیون‌ها سوتی که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما داور این امکان را از تیم من گرفت.
هیچ چیز غیرممکن نیست و فقط سخت است / در بازی برگشت یار دوازدهم را خواهیم داشت
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تقابل برابر کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا باید به تیم حریف بابت پیروزی تبریک بگویم. اما ما هم شانس پیروزی در این بازی را داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. احساس می‌کنم و ناامید هستم که داوری که انجام شد.

او ادامه داد: موقعیت‌های خوبی بود که ما می‌توانستیم به گل برسیم. داور یک کارت قرمز به حریف نداد و میلیون‌ها سوتی که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد، اما داور این امکان را از تیم من گرفت.

برانکو در خصوص بازی برگشت که به میزبانی تهران برپا می‌شود گفت: در بازی برگشت مقابل یکصدهزار حامی تیم شرایط به سود تیم ما تغییر پیدا می‌کند. هیچ چیز غیرممکن نیست و فقط سخت است. ما یار دوازدهم را در بازی برگشت در کنار خودمان خواهیم داشت و این شانس ما را افزایش خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که از کدام عملکرد داور در این بازی ناراضی است گفت: من می‌گویم یک میلیون سوت می‌توانست زده شود تا نتیجه بازی تغییر کند، اما من برای اینکه به آن اشاره کنم فقط دو مورد را می‌گویم. کارت قرمزی که داور به حریف نداد و موقعیت گلی که از تیم گرفت.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان