تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

کاشیما آنتلرز دو - پرسپولیس صفر/ آزادی چشم به راه جبران شاگردان برانکو

پرسپولیس بازی رفت را در حالی با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد که با توجه به اخراج و محرومیت سیامک نعمتی کار سختی در دیدار برگشت دارد.
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
رویداد۲۴ دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ امروز در ورزشگاه کاشیما ساکر میان دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس برگزار شد و پرسپولیس بازی رفت را در حالی با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد که با توجه به اخراج و محرومیت سیامک نعمتی کار سختی در دیدار برگشت دارد. 
ترکیب تیم پرسپولیس مقابل کاشیما
 گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن در استادیوم کاشیما ساکر ژاپن :


استادیوم: کاشیما ساکر                   تماشاگر: حدود 44 هزار نفر


داور:  مانینگ               

شرح نیمه اول

پرسپولیس برخلاف تصور در نیمه اول و در دقایق ابتدایی توانست مالکیت توپ را از آن خود کند و در همان دقایق ابتدایی نیز دو فرصت ایده آل گلزنی نصیب خود دید. آن‌ها که با ترکیبی ایده آل به میدان رفته بودند، توانستند بی توجه به جو شکل گرفته در استادیوم کاشیما ساکر حریف را تحت تاثیر قرار دهند و توسط علی علیپور و احمد نوراللهی دو بار دروازه حریف را در آستانه باز شدن قرار دهند.


کاشیما آنتلرز برای اینکه نبض بازی را در اختیار بگیرد تا اواسط نیمه اول انتظار کشید و جدی‌ترین موقعیت این تیم نیز توسط سوزوکی در دو مرحله شکل گرفت. ابتدا این مهاجم زهردار بدون اینکه توسط مدافع پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد در محوطه جریمه با چرخشی به سمت دروازه ضربه اش را نواخت که با اختلاف راهی اوت شد و در مرحله بعدی نیز پشت مدافعان سفیدپوش صاحب موقعیت شد که اینبار تکل شجاعانه خلیل زاده مانع از دستیابی او به گل شد.

این نیمه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت و باید دید برانکو ایوانکوویچ و گو اوی وا برای ۴۵ دقیقه باقی مانده چه تفکراتی در ذهن خواهند داشت.

لحظات حساس:

  • دقیقه ۱: داور چینی با سوت آغاز بازی و شروع بازی توسط بازیکنان کاشیما آنتلرز فینال لیگ قهرمانان را آغاز کرد.
  • دقیقه ۴: ارسال بشار رسن توپ خوبی را نصیب علی علیپور کرد که ضربه این بازیکن در شش قدم با برخورد به سر بازیکن کاشیما راهی کرنر شد. این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما در تصاویر آهسته مشخص بود که توپ به سر جون سئون کیون خورده است.
  • دقیقه ۶: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس و ضربه دیدنی احمد نوراللهی از سمت چپ چسبیده به محوطه جریمه با واکنش دروازه بان کاشیما راهی کرنر شد.
  • دقایق ۱ تا ۶: پرسپولیس توانسته مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و تا این لحظه دو موقعیت مناسب نیز توسط علی علیپور و احمد نوراللهی نصیب خود کرده است که با دخالت مدافع و دروازه بان از دست رفته است.
  • دقیقه ۱۱: بشار رسن در فراری دیدنی به دنبال نزدیک شدن به محوطه جریمه بود که خطای آوه او را متوقف کرد و داور با یک کارت زرد این بازیکن  کاشیما را جریمه کرد.
  • دقیقه ۱۷: حرکت بازیکن ژاپنی در آستانه ارسال از سمت چپ با تکل شایان مصلح یک کرنر نصیب کاشیما کرد که ارسال این ضربه هم با کرنر دیگری از سمت مخالف برای کاشیما همراه شد.
  • دقیقه ۲۵: خطرناک‌ترین موقعیت برای کاشیما توسط سوزوکی شکل گرفت و این بازیکن بعد از دریافت توپ در محوطه جریمه و چرخشی مناسب ضربه خطرناکش را با اختلاف کمی از تیر مخالف راهی اوت کرد.
  • دقیقه ۳۱: سوزوکی پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و در موقعیت شوتزنی ضربه اش در محوطه جریمه توسط شجاع خلیل زاده دفع شد تا کاشیما از دستیابی به گل محروم بماند.
  • دقیقه ۳۶: گادوین منشا در شرایطی که در سمت راست می‌توانست نعمتی را صاحب موقعیت بهتری کند، ضربه خود به سمت دروازه را نواخت که توپ به راحتی در اختیار دروازه بان کاشیما آنتلرز قرار گرفت.
  • دقیقه ۴۷: ارسال از سمت راست با حرکت هیروکی آوه و موقعیت مناسبی که نصیب سیلوا شد و ضربه این بازیکن نفسگیر از بالای دروازه راهی اوت شد.
  • دقیقه ۵۸ (کاشیما آنتلرز یک - پرسپولیس صفر / لیاندرو سیلوا): چند پاسکاری دقیق از بازیکنان کاشیما مقابل محوطه جریمه پرسپولیس توپ را در موقعیتی خوب به سیلوا رساند و ضربه دقیق این بازیکن دور از دستان بیرانوند به کنج دروازه پرسپولیس رفت.
  • دقیقه ۶۰: حرکت سوزوکی از سمت چپ و ضربه سرجینیو به گل دوم کاشیما تبدیل شد، اما داور این ضربه را به دلیل آفساید سوزوکی رد کرد و توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.
  • دقیقه ۶۲: حرکت از سمت چپ با رهبری بشار رسن و ارسال این بازیکن با اشتباه مدافعان کاشیما تنها یک کرنر نصیب پرسپولیس کرد
  • دقیقه ۶۶: ارسال از سمت راست پرسپولیس با ضربه سر علی علیپور با مهار دروازه بان کاشیما همراه شد تا موقعیت پرسپولیس از دست برود.
  • دقیقه ۷۰ (کاشیما آنتلرز ۲ - پرسپولیس صفر/ سرجینیو): روی برگشت کرنر بازیکنان کاشیما صاحب توپ شده و روی یک پاس خوب از مسیائو، سرجینیو صاحب توپ شد و از سمت راست به سمت دروازه پرسپولیس شوت دقیقی روانه کرد که به تور دروازه بیرانوند چسبید.
  • دقیقه ۷۸: کرنر ارسالی از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس به شکل خطرناکی از سوی بازیکنان کاشیما به سمت دروازه زده شد، ولی بیرانوند بازهم توپ را به کرنر فرستاد.
  • دقیقه ۸۴: تجمع خط دفاعی بازیکنان کاشیما به بازیکنان پرسپولیس اجازه ورود به محوطه جریمه را نمی‌دهد و پاسکاری بازیکنان این تیم مقابل محوطه جریمه با شوت در چهارچوب کمال کامیابی‌نیا همراه بود که سون تائه آن را مهار کرد.
  • دقیقه ۹۰: درگیری در نزدیکی نقطه کرنر سمت دروازه پرسپولیس میان سیامک نعمتی و ناگاکی رخ داد که داور با کمی تاخیر کارت زرد دوم را به نعمتی نشان داد و این بازیکن از زمین بازی اخراج شد.
  • دقیقه ۲+۹۰: بازی در ثانیه‌های پایانی به التهاب کشیده شد و چند بازیکن از دو تیم با یکدیگر درگیر شده که داور وارد شد و غائله را ختم کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاشیما
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان