تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

سایپا فاتح داربی پایتخت/ شهرداری ورامین به صدر رسید

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال پیکان تهران با شکست برابر سایپا صدر جدول را از دست داد و شهرداری ورامین به رده نخست صعود کرد.
سایپا فاتح داربی پایتخت/ شهرداری ورامین به صدر رسید
رویداد۲۴ هفته پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(چهارشنبه) با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، تبریز، مشهد و گنبد برگزار شد که در پایان نارنجی پوشان با پیروزی توانستند ضمن جبران دو شکست اخیر پیکان را از صدر جدول به پایین بکشانند.

در یکی از مهمترین دیدارها که در خانه والیبال و در حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد سایپا میزبان پیکان صدرنشین بود که و توانست در سه ست پیاپی برابر مهمانش به برتری برسد.

در این دیدار شاگردان پیمان اکبری در هر سه ست تیم برار بودند و موفق شدند ست های بازی را با امتیاز های ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۱ به سود خود تمام کنند تا با سه برد و دو شکست و رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۱۰ به ردا چهارم صعود کند.

همچنین شاگردان محمد ترکاشوند با قبول اولین شکست‌شان در لیگ پس از چهار هفته جایگاهشان در صدر را از دست دادند تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز به رده دوم سقوط کنند.

در سایر دیدارهای مهم شهرداری ورامین موفق شد در روز شکست پیکان از فرصت استفاده کند و با پیروزی قاطع سه بر صفر بر شهرداری ارومیه بحران زده با ۱۳ امتیاز به رده نخست جدول صعود کند.

همچنین خاتم اردکان هم‌ توانست سومین برد متوالیش را برابر شهرداری تبریز به دست آورد و ۱۲ امتیازی شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: والیبال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان