تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
محسن هاشمی:

شورای شهر ناگزیر به انتخاب جایگزین برای شهرداری تهران است/ رسانه‌ها از انتشار اخبار تخریبی پرهیز کنند

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: شورای شهر تهران به رغم تمایلی که به حفظ ثبات در مدیریت شهری داشت باتوجه به عدم تصویب استفساریه مستثنی شدن شهردار تهران ناگزیر به انتخاب جایگزین برای جناب افشانی خواهد بود.

رویداد۲۴ رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای نودو هشتمین جلسه شورا با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اعظم، حضرت ختمی مرتبت، رسول اکرم صلی الله علیه بیان داشت: بدون تردید ولادت و بعثت پیامبر بزرگترین موهبت تاریخ و فقدان آن رحمت للعالمین، بزرگترین خسران بشریت است.

محسن هاشمی در توصیف شخصیت پیامبر، به برجسته‌ترین خصوصیات ایشان، اخلاق بی‌مانند نبوی اشاره داشت و افزود: تعبیر قرآن کریم، درباره اخلاق پیامبر، خلق عظیم است که خود نشان دهندی وسعت وجودی، سعه صدر و شخصیت بی‌نظیر ایشان دارد.

محسن هاشمی تاکید کرد: مدیریت شهری در سیاستگذاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود ترویج مهربانی، مدارا و همزیستی انسانی را که از صفات پیامبر خاتم بودند را سرلوحه قرار دهد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران بخش دوم سخنانش را به عدم تصویب استفساریه مستثنی نمودن شهردار تهران اختصاص داد و افزود: با توجه به طی شدن فرایند این استفساریه در مجلس شورای اسلامی و محدودیت مهلت قانونی تعیین شده، شورای شهر تهران به رغم تمایلی که به حفظ ثبات در مدیریت شهری و استفاده از خدمات جناب آقای افشانی داشت ناگزیر به انتخاب جایگزین برای ایشان خواهد بود.

وی در ادامه از اصحاب رسانه خواست با توجه به زحمات صادقانه و پاکدستی افشانی در مدتی که عهده‌دار مسئولیت پردغدغه شهرداری تهران است نسبت به انعکاس تلاش های وی همراهی کرده و از انتشار هرگونه مطلبی که جنبه تخریبی و ایجاد فضای منفی حزبی یا قومیتی دارد بپرهیزند تا شاهد فضای اخلاقی منزهی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان