تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
در دیدار با لاریجانی؛

واکنش مهدی تاج به استعفا: فدراسیون فوتبال استقلال دارد

رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با علی لاریجانی به موضوع استعفا از سمتش به دلیل مساله بازنشستگی صحبت‌هایی ارائه کرد.
واکنش مهدی تاج به استعفا: فدراسیون فوتبال استقلال دارد
رویداد۲۴ صبح امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را برگزار کردند که در این جلسه این مقام عالی رتبه با اشاره به مساله بازنشستگی اعلام کرد همه مدیران بازنشسته فوتبال باید سمت شان را ترک کنند.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز در جلسه با علی لاریجانی به اظهارنظر پرداخت و از حرف هایش اینطور برمی آید که تابع قانون خواهد بود. تاج در جلسه امروز گفت: «اکثریت مجموعه فدراسیون فوتبال با توجه به استثنائات قید شده در قانون درخصوص معافیت جانبازان مشمول این قانون نخواهند شد. ماندن یا نماندن در فدراسیون برای ما مهم نیست، مساله‌ای که برای ما اهمیت دارد استقلال فدراسیون است.»

وی افزود: «در همین رابطه الزامات بین المللی وجود دارد که فدراسیون فوتبال باید استقلال خود را حفظ کند و لازم است در این زمینه بررسی‌هایی با در نظر گرفتن الزامات بین المللی و فیفا صورت گیرد.»

او ادامه داد: آقای لاریجانی معتقد بود در قانون قبلی آمده تمامی فدراسیون‌ها شامل نهاد غیر دولتی عمومی هستند. ما هم تاکید کردیم که عمومی مشمول ما نمی‌شود. آقای لاریجانی تاکید داشت که چیزی که در قانون می‌بیند همین است و قانونگذار می‌گوید فدراسیون‌ها شامل نهاد غیردولتی عمومی هستند، اما اگر مستنداتی هست که دارید و فکر می‌کنید مشمول این قانون نمی‌شوید روز یکشنبه در این خصوص صحبت شود. قرار است مقامات حقوقی مجلس، دیوان محاسبات، وزارت ورزش و .. در دیدار روز یکشنبه در این خصوص صحبت کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان