تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷
مورد عجیب قانون خدمات مدیرت کشور!

مهدی تاج بالاخره قانون را دور زد/ رئیس فدراسیون فوتبال ماندنی شد؟

مهدی تاج هنوز به دنبال راه فرار برای حفظ موقعیت خود در فدراسیون فوتبال است. در آخرین راه از قانون خدمات مدیریت کشوری استفاده کرده است.

مهدی تاج بالاخره قانون را دور زد/ رئیس فدراسیون فوتبال ماندنی شد؟

رویداد۲۴  سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور عنوان کرد: بر اساس این قانون آقای تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک گفته است: مهدی تاج بار‌ها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند. خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت او انجام شود.

این در حالی است که سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرده قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها شامل موسسات عمومی غیردولتی می‌شود و تمامی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون فوتبال را نیز در بر می‌گیرد و هیچ استثنایی در این رابطه وجود ندارد.

پیش از این مهدی تاج تلاش کرده بود با استفاده از درصد جانبازی در فدراسیون فوتبال ماندگار شود که از آن طریق موفق نشده بود. او در اقدامی عجیب میزان بازنشستگی خود را ۵۲ درصد اعلام کرده بود در حالیکه در قانون میزان جانبازی مضربی از ۵ است.

مهدی تاج با علی لاریجانی نیز جلسه‌ای برگزار کرده بود که علی لاریجانی در آن جلسه خطاب به روسای فدراسیون بازنشسته گفته بود سرنوشت شهردار تهران را سرلوحه خودتان قرار دهید که با لابی‌های بسیار نتوانست شهردار بماند.

به نظر می‌رسد مهدی تاج در پیدا کردن راه‌های دور زدن قانون سررشته بسیاری دارد.

به گزارش رویداد۲۴ روز گذشته مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز با رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک درباره وضعیت بازنشستگان دیدار کرده است. پس از این جلسه، صالحی امیری درباره تاج اظهار نظر کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی تاج
نظرات شما
پیشخوان