تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون همچنان برای برگزاری بازی دوستانه ملی با مشکلاتی مواجه است.
تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم
رویداد۲۴ مهدی تاج با بیان این که مشکلاتی برای هماهنگی بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال دارند، گفت: این مشکلات از گذشته وجود داشته و نمی‌توانیم با تیمی بهتر از ترینیداد و توباگو بازی کنیم. ما تاکنون خیلی خوب پیش رفتیم و نسبت به کشورهای متمول در شرایط بهتر هستیم. بهترین تیم آسیا هستیم و امیدواریم با همین بضاعت قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که با افزایش قیمت بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا موافق نبود، گفت: با وجود مخالفت ما، سازمان لیگ با افزایش قیمت موافقت کرد. شورای تامین هم این موضوع را پذیرفته بود. وقتی سایت را باز کردیم، متوجه شدیم تعداد زیادی پیام برای ما آمده که حاکی از وجود مشکل در سایت بلیت فروشی است. از گرشاسبی خواستم به فدراسیون بیاید و او هم به همراه مسئول بلیت فروشی به جلسه آمد و گفت تاکنون ۳۵ هزار بلیت فروش رفته است. به آنها تاکید کردم که سایت را باز کنند تا مردم راحت‌تر بلیت بخرند.

تاج با اعلام رضایت از تجهیز و آماده سازی ورزشگاه آزادی گفت: محل اهدای جوایز از زمین به روی جایگاه منتقل شده و این محل به خوبی آماده اهدای جام تیم قهرمان است. بعد این بازی هم محل اهدای جام حفظ می‌شود تا در مسابقات آتی هم جام قهرمانی را در همین محل اهدا کنیم.

او درباره مهمان‌های ویژه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از یوفا و فیفا و هیات رئیسه AFC مهمان‌هایی در تهران حضور خواهند داشت که در راس آنها شیخ سلمان به تهران می‌آید. همچنین جلسه کمیته مسابقات AFC در تهران برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان