تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
ستاره تاریخ‌ساز رودرروی کی‌روش؛

«ترینیداد» حریف تمرینی آسیایی‌ها

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف تیم ملی ترینیدادوتوباگو می‌رود که این تیم در شب مهمترین اتفاق تاریخ فوتبالش در تهران بازی می‌کند.
«ترینیداد» حریف تمرینی آسیایی‌ها
رویداد۲۴ بررسی شرایط تیم ملی ترینیدادوتوباگو و آمار دیدارهایش با حریفان آسیایی نشان می‌دهد ترینیداد، بین تیم‌های آمریکای مرکزی در حوزه دریای کارائیب تجربه زیادی در رویارویی با تیم‌های مطرح آسیایی دارد.

فاصله ۶۹ پله‌ای با ایران

تیم ملی ترینیداد در تازه‌ترین جدول رنکینگ فیفا در رده ۹۹ قرار دارد. در حالی که تیم کشورمان با ایستادن روی پله سی‌ام، ۶۹ پله از این تیم به صدر نزدیک‌تر است.

کشوری با ۱۰ درصد جمعیت تهران

فردا با تیمی بازی داریم که جمعیت کل کشورش ۱۰ درصد جمعیت پایتخت کشورمان است. اگر تهران را شهری ۱۳ میلیونی در نظر بگیریم، ترینیداد با ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر درست یک دهم تهران جمعیت دارد. جمعیت کل کشور پیشکش.

ترینیداد، تیمی با ۱۳ لژیونر

تیم که فردا برابر تیم ملی‌مان به میدان می‌آید، در لیست ۱۸ نفره اش ۱۳ بازیکن دارد که در آمریکا، اروپا و آسیا توپ می‌زنند. ۶ بازیکن این تیم در قزاقستان، آلمان، اسلواکی، فنلاند، السالوادور و نروژ توپ می‌زنند. ۲ بازیکنش در عربستان و ۴ تن در کشور آمریکا فوتبال بازی می‌کنند.

تایلند آخرین حریف ترینیداد

حریف فردای ایران ماه گذشته (۲۲ مهر) در تایلند رودرروی تیم ملی این کشور به میدان رفته و یک بر صفر از این تیم آسیایی شکست خورده است.

یک دوره حضور در جام جهانی

بزرگترین افتخار این تیم راهیابی به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان است که تیم کشورمان هم در آن دوره حضور داشت. ترینیداد همچنین به رغم ۱۵ دوره شرکت در تورنمنت کونکاکاف فقط یک بار در سال ۱۹۷۳ عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.
یک بار به ایران باخته!

این تیم در روز‌های آماده شدن تیم ملی ایران برای ورود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در همان کشور یک دیدار دوستانه هم با ایران داشت که با گل‌هایی که حاج‌صفی و قوچان‌نژاد زدند ۲ بر صفر به ما باخت.

مربی‌ای که فردا روی نیمکت سرمربیگری ترینیداد می‌نشیند، همان کسی است که گل راهیابی ترینیداد به جام جهانی را به ثمر رساند. دنیس لورانس ۴۴ ساله که نزدیک دو سال است هدایت این تیم را در دست دارد.
جمعه روز ملی فوتبال ترینیداد است!

فردا شب در حالی با ترینیداد دیدار می‌کنیم که این تیم ۱۱ سال قبل در دیدار برگشت پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان یک بر صفر بحرین را در منامه شکست داد. جمعه سالروز این اتفاق ملی – فوتبالی برای ترینیدادی هاست که شب قبلش با ما دیدار می‌کنند.
عربستان حریف تمرینی ترینیداد!

در حالی که این تیم تاکنون ۲۲ بار با حریفانی از آسیا دیدار داشته، تیم ملی عربستان سهم عمده‌ای از این تعداد رویارویی را به خود اختصاص داده است. تیم شبه‌جزیره عربستان تاکنون ۵ بار به مصاف این تیم رفته است. ترینیداد در رویارویی با حریفان آسیایی از مجموع ۲۲ مسابقه ۵ برد، ۳ تساوی و ۱۴ باخت برابر بحرین، هند، عراق، امارات، کره‌جنوبی، عربستان، چین، هند، ایران، ژاپن، اردن، کویت، امارات و تایلند به دست آورده است.
 
 
منبع: خبرورزشی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان