تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
روز گذشته رخ داد؛

۲ کشته در حادثه پتروشیمی ارومیه

وقوع حادثه در پتروشیمی ارومیه متاسفانه منجر به درگذشت دو نفر از کارکنان این مجتمع شد.

رویداد۲۴ علیرضا نریمان‌نژاد، معاون مدیریت ایمنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: متاسفانه روز یکشنبه (۲۷ آبان ماه) دو نفر از کارکنان بهره‌بردار پتروشیمی ارومیه در واحد ملامین این مجتمع هنگام تمیزکاری و تخلیه ضایعات جان خود را از دست دادند.

وی افزود: واحد ملامین پتروشیمی ارومیه دارای دو دستگاه فیلتر (با تعداد ۳۸۰ المان) است و به شکلی طراحی شده که فقط یکی از آنها در سرویس است و دیگری در حال استندبای قرار دارد. روز یکشنبه افزایش فشار واحد سبب شد فیلتر استندبای در سرویس قرار گیرد و دو نفر از کارکنان واحد بهره‌برداری برای عملیات تمیزکاری المان‌ها وارد بخش زیرین فیلتر شدند که ناگهان در اثر سقوط تعدادی المان این حادثه رخ داد.

معاون مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اعزام گروهی متشکل از نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و یکی از هلدینگ های پتروشیمی برای بررسی بیشتر این حادثه به ارومیه خبر داد.

یوسف غنی‌زاده، رئیس روابط عمومی پتروشیمی ارومیه نیز در این باره گفت: این اتفاق ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه روز یکشنبه رخ داد که تلاش بسیاری برای نجات این همکاران انجام شد، اما متاسفانه این ۲ نفر جان باختند. در این حادثه انفجاری رخ نداد و مشکلی در روند تولید این شرکت ایجاد نشد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان