تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷

توضیح دبیرخانه مناطق آزاد درباره حرکت سربریدن: منظور اتمام برنامه بود

روابط عمومی مناطق آزاد اعلام کرد: منظور نیروی همراه، اعلام اتمام زمان برنامه به همكاران خود (حراست سالن) بود كه اين رفتار براي برخي با ايجاد شائبه همراه شد.
رویداد۲۴ توضيح روابط عمومي دبيرخانه شورايعالی مناطق آزاد در مورد انتشار يك فيلم در شبکه های اجتماعی به این شرح است:

درپي انتشار فيلمي كوتاه از مشاور رييس جمهور در بازديد از منطقه آزاد اروند و حضور تعدادي از بانوان محترم در مواجه با دبيرمناطق آزاد كشور مبني برپيگيري مطالبات، ايشان ضمن توضيح اينكه قدمت تشكيل منطقه آزاد كمتر از زمان لازم براي رسيدگي به مشكلات چندين ساله است، دستور پيگيري و بررسي مشكلات برخي از اهالي براي حل مشكل آسفالت را به مديرعامل منطقه دادند.

متاسفانه زمان كم باقيمانده از سفر و ازدحام روبه افزايش مردم محترم منطقه براي طرح مشكلاتشان منجر به تصميم تيم حفاظت مبني بر اعلام اتمام زمان برنامه به همكاران خود (حراست سالن) گشت؛ كه اين رفتار براي برخي با ايجاد شائبه همراه شد.

البته با توجه به حضور اصحاب رسانه در محل؛ امكان بررسي واقعيت ماجرا كه از اين زاويه از نگاه دوربين به دور مانده فراهم است.

حضور مكرر جناب آقاي بانك در مناطق آزاد كشور براي بازديد و حل معضلات است و ايشان همواره در مواجه با مردم در سفر به مناطق بر پيگيري و بررسي مشكلات آنها تاكيد و اهتمام دارد. همچنان كه در خلال اين سفر رفع فوري مشكلات حاد مردم با اختصاص بودجه فوق العاده در دستور كار منطقه قرار گرفت.

قطعا بروز برخي از حواشي نمي تواند بر خدمات بيشمار ارائه شده در توسعه و آباداني مناطق آزاد كشور سايه بي اندازد.

از اين رو روابط عمومي شورايعالي ضمن پوزش از فضاي به وجود آمده كه موجب برداشت هاي اشتباه شد، پيگيري درخواست هاي مردم شهيدپرور آبادان، خرمشهر و جزيره مينو را وظيفه خود ميداند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: خرمشهر ، آبادان
نظرات شما
پیشخوان