تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷
عملیات ترور در شرق ایران؛

جزییات انفجار تروریستی در چابهار/ عوامل حادثه کشته شدند + فیلم و عکس

صبح امروز یک بمب که یک خودرو جاسازی شدهبود، توسط تروریست‌ها در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد.
جزییات انفجار تروریستی در چابهار/ ۴ نفر جان باختند، ۱۵ نفر زخمی شدند
رویداد۲۴ صبح امروز ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه یک بمب که در خودرو جاسازی شده بود، در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد.  رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار گفته این عامل انتحاری که در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیرو‌های انتظامی موفق به ورود نشد اما توانست مقابل ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کند.

رحمدل بامری فرماندار چابهار گفته تعدادی شهید شده‌اند و شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.

 

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته نیرو‌های امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.
 
سرپرست فرمانداری چابهار از به‌شهادت رسیدن چهار نفر و زخمی شدن ۱۵نفر در انفجار بمب در چابهار خبر داده است. بمب در خیابان ریگی چابهار و نزدیک یک پایگاه پلیس در یک خودرو منفجر شده است.
 

آنگونه که منابع محلی گفته‌اند در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می‌خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده‌اند.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای بررسی منطقه به محل حادثه رفته است.

در این حادثه چند نفر نیز زخمی  شدند؛ دو نفر به طور سرپایی مداوا شدند و یک نفر در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده در این حادثه جان باختند.

رئیس بهداشت و درمان چابهار به فارس خبر داده که ۲۷ زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند که بین مجروحان خانم باردار و نوجوان ۱۶ ساله نیز وجود دارد.

چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحان وخیم است که به دلیل نبود امکانات پیشرفته پزشکی در حال انتقال به زاهدان است.

محمد هادی مرعشی   در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل این حادثه تروریستی مشخص شده است؟ گفت: تا این لحظه هیچ گروهی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما مشخص است ؛ آن‌هایی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند پشت این قضیه هستند که به زودی روشن خواهد شد. هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرورها کنترل می شود.

شهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفته دو نفر شهید شدند و یک مجروح ترخیص شده اما حال دو نفر دیگر مساعد نیست

این مقام وزارت کشور گفته ️عامل انتحاری کشته شده اما فعلا هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است.

به گزارش رویداد۲۴ برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که گروهک تروریستی انصار الفرقان مسوولیت حادثه تروریستی چابهار را بر عهده گرفته است.

انصار الفرقان از گروه‌های شبه‌نظامی است که در استان سیستان و بلوچستان ایران فعالیت می‌کند در سال ۲۰۱۳ از ادغام گروه‌های حرکت انصار ایران و حزب الفرقان تشکیل شد. جلیل قنبرزهی رهبر این گروه سال گشذته توسط سپاه کشته شد.

 
جزییات انفجار تروریستی در چابهار/ ۴ نفر جان باختند، ۱۵ نفر زخمی شدند
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان