تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

غایبان اصلی فهرست 35 نفره تیم ملی

سرمربی تیم ملی در شرایطی لیست جدید خود را اعلام کرد که باز هم نام‌هایی از قلم افتادند.

غایبان اصلی فهرست 35 نفره تیم ملی

رویداد۲۴ طبیعت همه لیست های اعلام شده برای مسابقات مختلف عدم حضور همه گزینه های پیراهن تیم ملی در این لیست ها است و همواره بازیکنان آماده و موفقی هستند که از لیست های نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم خط می‌خورند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در شرایطی لیست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها را اعلام کرده که با وجود اعلام نام 35 بازیکن باز هم بازیکنانی در لیگ برتر هستند که می توانستند در این لیست حضور داشته باشند. در ادامه به بررسی برخی از بزرگترین جامانده های لیست کارلوس کی‎روش برای جام ملت ها می‎پردازیم:

شجاع خلیل زاده؛ باز هم کی‌روش ندید!
مدافع موفق، گلزن و درخشان پرسپولیس به ویژه در نیم فصل اخیر باز هم در لیست کارلوس کی‌روش حضور ندارد. سرمربی تیم ملی ایران در شرایطی از نام خلیل زاده چشم پوشی کرد که این بازیکن در بهترین فرم خود در سال های اخیر است و با پیراهن پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر عملکردی شگفت انگیز داشته است.
سرمربی تیم ملی هر چند گزینه های اصلی خط دفاعی خود را تقریبا انتخاب کرده اما مطمئنا شجاع شایسته رقابت برای رسیدن به فهرست 23 نفره تیم ملی بود.

فرشید اسماعیلی؛ بهترین استقلال پشت خط ماند
آقای پاس گل آسیا در فصلی که گذشت باز هم نتوانست نظر کی روش را تغییر دهد. اسماعیلی امسال در استقلال نیز در صدر ترین ها قرار دارد و در سایت متریکا با گذشت 14 مسابقه بیشترین امتیاز را کسب کرده اما سرمربی تیم ملی باز هم تصمیم گرفت هافبک مهاجم گلزن و گلساز استقلالی ها را نبیند تا بهترین مهره تیم شفر در نیم فصل اول این تورنمنت مهم را از دست بدهد.

فرشید باقری؛ مصائب دیر اوج گرفتن!
باقری در هفته های اخیر عملکردی چشم نواز و عالی داشته است؛ هافبک دفاعی سابق و هافبک تهاجمی حال حاضر استقلال در بهترین فرم فوتبالی خود است اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد در ترافیک هافبک های پرشمار خود نام باقری را نادیده بگیرد.
شاید اگر فرشید باقری کمی زودتر اوج می گرفت، بلیت امارات برای اوکی می شد.

عزت الله پورقاز؛ دور از چشم سرمربی
مهره محبوب کارلوس کی‌روش در گذشته، از لیست او برای جام ملت ها دور مانده است. پورقاز هر چند این فصل با امیر قلعه نویی در سپاهان بسیار درخشان ظاهر شده اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا نام این بازیکن را در فهرست خود قرار ندهد تا در ساختار دفاعی تیم ملی کمترین سورپرایز را داشته باشیم.
پورقاز در گذشته ای نه چندان دور از جمله بازیکنان محبوب کی روش بود اما حالا در بهترین فرم خود از تیم ملی دور مانده است.

پدیده بی پدیده!
پدیده مشهد که در نیم فصل اول عملکردی بسیار خوب داشت، هیچ سهمیه ای در این فهرست ندارد. سرمربی تیم ملی البته همواره نشان داده برای دعوت از بازیکنان جدید به تیم ملی سلسله مراتب خاصی دارد اما عدم حضور حتی یک بازیکن از تیمی که برای قهرمانی نیم فصل شانس زیادی دارد، نکته عجیب فهرست کارلوس کی‌روش است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان