تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷
کاتب:

اظهارات کریمی‌قدوسی، توهین به شعور ملت است/ در مجلس دهم عقلانیت نسبی حاکم است

یک نماینده مجلس در واکنش به اظهارات کریمی قدوسی مبنی بر اینکه نیمی از مجلس خواهان براندازی نظام هستند، گفت: بیان چنین جملاتی اهانت به شعور و فهم مردم است.

رویداد۲۴غلامرضا کاتب، درباره اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه نیمی از نمایندگان در خانه ملت به دنبال براندازی نظام هستند، گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند حفظ نظام از اوجب واجبات است و از سوی دیگر مجلس و دولت باید از یکدیگر حمایت کنند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبری فرمودند مجلس مظهر اراده ملت بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده است، بیان کردن چنین صحبت‌هایی به دور از منافع ملی و نظام است.

کاتب خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت کند، قطعا مجموعه مجلس از مسیر آرمان‌های رهبری جدا نشده و نخواهد شد.

وی درباره مجلس دهم عنوان کرد: آن چیزی که ما امروز می‌توانیم در مورد مجلس دهم ادعا کنیم این است که، در مجلس دهم یک عقلانیت نسبی حاکم است و همین امر می‌تواند مسیر انقلاب را پررنگ و کشور را به سوی تعالی سوق دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یقیقناٌ‌ در این شرایط نباید به مجلس که عصاره فضائل ملت است چنین صحبت‌هایی را نسبت داد زیرا بر خلاف آرمان‌های ملی و نظام است.

وی درباره اینکه آیا چنین حرفی بیانگر این موضوع نیست که در واقع نیمی از مردم خواهان براندازی نظام هستند و چنین صحبت‌های چه تاثیری بر جامعه می‌تواند بگذارد، بیان کرد: بیان چنین جملاتی اهانت به شعور و فهم مردم است.

کاتب گفت: مجلس عصاره تفکر یک ملت است ممکن است دیدگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد اما ما باید به یکدیگر و دیدگاه‌های هم احترام بگذاریم .

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان